Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 spør her inne for her kan jeg være anonym. noen som kan legge det ut på skravle for meg? jeg trenger virkelig hjelp.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Moren min jobber som sosionom, og vet hun har hatt saker om det på sosialkontoret der hun jobbet en stund. at de fikk hjelp der. ellers kan du ringe kommunen og høre om de har en ordning. tror de fleste har det, hvor de samler alle regniger og trekker at fast beløp hver mnd. lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 mamman min jobber på lindorf og vet at de kan prate med komunen og få til gjeldsordninger. lykke til!
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Jeg jobber på sosialkontor, men gjeldsordning ligger ikke under der, namsmannen driver med det. Litt andre avtaler kan vi prøve å få til, men vi har også en egen gjeldsrådgiver i kommunen. Anbefaler å ta kontakt med kommunen. Hvis det er noe spess du lurer på får du bare si fra her, eller evt sende pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå