Gå til innhold

Hvis dere skal ut og drikke en kveld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

pumper dere slik at barnevakten har kun mm til babyen til både kveld/natt/dagen etter, eller gir dere også litt mme?

Jeg fullammer og skal han få mm på flaske den kvelden jeg skal ut må jeg starte ett par uker før å pumpe..Tar jo sånn tid..

Lurer på hvordan dere gjør det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer også på dette, siden jeg får ut så lite MM når jeg pumper. Gjelder ikke spesielt når jeg skal ut å drikke/feste, men bare om jeg skal være vekke noen timer.

Skrevet

Jeg har gitt mme de gangene jeg har vært borte..

Skrevet

har gitt det jag har klart å pumpe og mme med maltekstrakt resten

Skrevet

Jeg pumpet og pumpet ( er ingen storprodusent..), frøs ned og hadde det fine party-lageret. Og snuppa ville ikke ha! Hehe... Hun tok mme greit også da. Men bare så dere vet; melka kan få rar smak av å fryses/tines, så det er ikke alle babyer som vil ha faktisk. Så greit å ha testet mme først også, og ha det i reserve;)

Skrevet

Her sender jeg bare med mme til barnevakten.Pumpa og pumpa i begynnelsen,men fikk jo så lite hver gang og jeg fikk antydning til brydtbetennelse til slutt.Nei mme er fullgod melk det også,ikke noe vits i å slite seg ut med den pumpa sier nå jeg.

Skrevet

før hadde jeg så mye melk at den smme dagen som jeg skulle bort pumpa jeg meg mens han sov så han kunne få mm på flaske mens jeg var borte + at jeg kjøpte nan i kartong i tilfelle han skulle bli mer sulten.. me nå har jeg melk bare sånn akkurat til han så jeg får ikke pumpa noe så nå sender jeg med mme;)

Skrevet

Man skal være forsiktig å anbefalle legemidler, men gå eller ring til legen din og be om å få syntocinon (eller noe sånnt) nesespray for å starte utdrivningsrefleksen. Den gjorde underverker for pumpinga her i huset!! Så nå kan knøttet få mm på flaske om han trenger. :) Dette er en hormonnesespray som er vistnok helt harmløs.

Skrevet

Hvis ungen er over 4 mnd. Ville eg prøvd å gi tillskuddsblanding fra helsekosten. De har en som er basert på geitemelk. De er nok litt durere, men hvis det bare er en skjelden gang ville jeg kjøpt de.

Men nå er jo jeg en av de som ikke er så for mme.

Det viktigste er at sjekker at barnet liker det, før du drar av sted;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...