Gå til innhold

Sterke "mens" smerter, Vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har utrolig sterke mens lignende smerter med vondt i korsryggen og i underlivsområdet, nederst i magen. Er dette vanlig?

(det er ikke bekkenløsningsvondt tror jeg for det har jeg hatt i 6 mndr nå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt har du kommet??

høres ut som rier for meg, kommer de regel messig eller er de konstante???

Skrevet

Det kan være modningsrier... hvor langt på vei er du?

Skrevet

Hei!

Jeg har også sånne smerter. Hatt det lenge nå. Var innlagt på sykehuset pga fare for prematurfødse.... men de smertene har jeg aldri helt fått svar på... Men var en lege som sa at livmora jobber veldig og at den trekker seg mye sammen.... Var ett eller annet han kalte det... Men om det er det vet jeg ikke....

Skrevet

Er i uke 30 og smertene er konstante, magen er ikke veldig hard bare vondt ... kjenner liv i magen så jeg er ikke stresset... enda :)

Skrevet

Ta en telefon til føden og hør med de... Magen behøver ikke å bli hard ved rier...

Skrevet

Ja, kan jo være greit å ta en telefon til legen å høre... Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite....

Da jeg var innlagt på sykehuset sjekket de magen min hele tiden når jeg hadde sammentrekninger å sånt... Å de sa at det er IKKE rier når magen ikke er hard...

Skrevet

Venter litt til og ser om det roer seg før jeg ringer. Takk for svar alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...