Northernlights Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Det betyr her i USA "Special Weapons And Tactics",og er spesielt trente politimenn og kvinner som jobber innen politiet. Nesten som et "elite-politi" innen politiet.... Aner ikke om det er klesmerke...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Det betyr hvertall Special Weapons And Tactics,om det er noen klesmerke vet jeg ikke.))) Men det er hvertfall en spesial avd innenfor politiet!!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Hehe nå ser det ut som jeg har herma skikkelig etter deg her Northern...hehe blind på begge øya jeg,var helt sikker på at ingen hadde svart!!! ...nei,må få Luke til å sove hele natta skjønner jeg,for så trøtt er det vel ikke mulig å være ell???
Northernlights Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Disse Lukasmammaene,disse Lukasmammaene... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå