Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 skal til Gran Canaria med en 4 mnd gammel gutt og skal være borte i 1 mnd. Ser at det er dumt å reise fra vogna pga soving etc i løpet av dagen, men er redd for at den skal bli ødelagt under flytur etc. Finnes det en trille eller noe lettere enn vanlig bagvogn som kan passe for min 4 mnd gamle baby. En trille som kan slåes ned såpass at det ikke er skadelig for ryggen? - eller bør vi rett og slett bare ta med vogna (som er forsikret).
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Carena Easy er en lett trille som kan slås helt ned i ryggen. Mulig selene blir litt for store for gutten din, men ellers ser jeg liksom ikke at det er noe problem for en 4 mnd gml gutt å bruke denne.
rødhette* Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Vi har kjøpt Carena Easy. Min gutt var 4 mnd første gang han lå i denne. Står på at den skal brukes først fra 6 mnd, men jeg ser ikke problemet siden ryggen kan legges ned. Finnes flere triller der ryggen kan legges helt ned. Bl.a. babytravel og troller har noen også. Så lenge ryggen kan legges helt ned, går det sikkert fint
Murmeline Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 tror den trilla som er på kampanje på reflex nå er veldig bra (tror det var den jeg kikket på). Virket som det var bedre komfort i den enn carena easy, spes trillekomfort.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Graco Quattro tour er en genial trille! Brukes fra nyfødt til de er så store at de egentlig burde gå selv. Lett å slå sammen og lett å reise med, bruker den mer enn min ordentlige vogn.. pen er den også
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Jeg vil bare komme med et helt velmenende råd. Vi var i syden i april, tulla mi ble da 7mdr.. Hun kunne helt fint ha brukt en trille, noe som ville gjort transporten av vognen enklere for oss, MEN, jeg la vekt på at hun skulle ha en god og solid vogn, der hun kunne hvile uforstyrret og "skjermet" fra omverden.. Hun er en veldig nyskjerrig sjel, og det var godt å kunne "gjemme henne vekk" når hun skulle sove.. Vi hadde med vår teutonia mistral. Vi gikk ut å spiste etter at tulla hadde lagt seg for kvelden, hun la seg kl 20.00 og sov da som en stein i vognen. tok et luftig teppe over og spiste på restaurant, hun sov i en trille spørs det om hun hadde sovet like godt, da hadde hun jo sittet rett ut mot verden. en annen ting, er at de ligger bedre i le for vind og sånn. det er kaldere på kvelden, vi voksne gikk i bukse og genser, og detg var ofte solgangsbris, måtte derfor ha dyne på henne om kvelden. det er lettere i en litt god stor vogn.. en siste ting er at fortauskantene der vi var, var kjempehøye, ikke kjekt med små paraplytillehjul.. lykke til med valget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå