Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Jeg var mer enn normalt sur når jeg kjøpte et ikketilfredstillende produkt..Så jeg heiv meg på hjemmesida til produsenten og skrev en skikkelig krass e-post. Foreslo blandt annet at de skulle spørre sine konkurrenter hvordan de lager tilsvarende produkt sånn at de kanskje lærer det selv... Ser at jeg har fått svar men tør ikke å åpne e-posten og finne ut hvor irriterte de er på meg nå. Og enda værre; tenk om de er skikkelig hyggelige tilbake. Da får jeg enda dårligere samvittighet...Pcen min skulle vært utstyrt med surometer så ville jeg sluppet sånne ting...
MartinFelipe07 Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Hadde det vært meg,så tror jeg at jeg hadde svart tilbake på denne e.posten og beklaget meg rett å slett. Man må innse når man tar feil og din lille "klage" kan gå utover andre. Skjønner godt du har dårlig samvittighet. Det er like menneskelig å beklage seg som å bli sint
rødhette* Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Hva var det som ikke var tilfredsstillende med produktet da? *nysgjerrig*
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Er fint å være hissig når man får et produkt man ikke er fornøyd med, men det beste er jo å være saklig også da... Hehe. Åpne mailen du, og bli overrasket. Antagelig satt de og bannet da de leste mailen din (for det er aldri gøy å få kjeft) og så tok de på seg den proffesjonelle masken og sendte deg en hyggelig mail tilbake. Det viktigste for seriøse produsenter/butikker er jo at kunden blir fornøyd. Klager ofte jeg, og har fått masse gratis produkter som kompensasjon. Hilsen en som til vanlig står på andre side av disken!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Kan jo likegodt gi detaljene så dere skjønner hvorfor jeg er annonym:) Har alltid sliti med at det er så innih.... vanskelig å bli kvitt klumpene i nestle sine grøter. Har prøvd risgrøten, mais + + og på mandag var jeg tom for grøt når småtten skulle ha på kvelden så jeg måtte på bensinstasjonen og der hadde de kun nestle sin hvetegrøt...Litt småsur allerede da fordi jeg VET at det tar en evighet å bli kvitt klumpene. (oog gutten var sur og sulten alt..) Og tror dere ikke grøten var som spist og oppspydd lim da. Klumpete, lukta ekkelt og hang sammen..*grøss* så måtte vi gi gutten kun melk .. og han var misfornøyd og hatet til nestle bare vokste i meg...Så skrev jeg en haug med skitt da..og fortalte at hipp, holle og småfolk var myyye bedre...husker nesten ikke hva annet jeg skrev engang. Noe så dumt av meg....
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Har aldri slitt med dette problemet med Nestle sine grøttyper, men har slitt litt med middagsglassene. De "myke" bitene i 8 mnd glassene er ofte veldig harde, så jeg sendte mail, fikk en hyggelig telefon fra en som tydelig var opptatt av å holde på meg som kunde, og som kompensasjon fikk jeg 5 middagsglass, 2 grøtpakker og to 4-pk med fruktpuré! Grøten ser jo ikke så spennende ut da.... det er liksom bare sånn det er... Men klumper har jeg som sagt aldri opplevd.
rødhette* Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har heller aldri opplevd klumper... Bare prøvd maisgrøten, men klumper er ukjent for oss.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 ..eneste havregrøten med banan og aprikos som ikke gir klumper synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 Unnskyld, men nå ler jeg slik at jeg nesten tisser på meg. Dette var gøy lesning, og jeg tenker at hormonene kan løpe løpsk blant oss småbarnsmødre. Virkelig! Er forresten helt enig med deg i at Småfolk og Hipp er en bedre grøt enn Nestles. Men jeg har funnet ut at riktig temp på vannet gjør klumpingen mindre. Og du, ikke ha dårlig samvittighet, se bare på dette som en hormonell-jeg vil barnets beste-glipp. Det er nok ikke første gangen Nestle blir utsatt for arge mailer uansett.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 Nå har jeg lest den..Pokker og! Den var hyggelig! Da snakkes vi ikke mer i kveld da jeg ikke når opp til tastene når jeg legger meg heeeeeelt flat...
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. mai 2007 #11 Skrevet 30. mai 2007 Hehe... du skal se at nestle er vant med sinna mødre som vil gi barnet sitt det beste! Så pump deg opp i normal størrelse igjen og slapp helt av!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 30. mai 2007 #12 Skrevet 30. mai 2007 Hvis du ikke har for varmt vann klumper ikke grøten seg. Men kan hende han er allergisk mot den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå