line_n & sara Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 runder 18. uke i morra, og er og blir trøtt og energiløs! ligger i senga å ser på at hybelkaninene formerer seg.. har dessuten vondt i korsryggen og gangsperre (veldig øm rundt lysken og nedover) au.. og hodepine hver kveld.. oi..ble visst litt mer sytete enn planlagt! men det er ikke såå gøy å være gravid når kroppen oppfører seg slik! når ble dere bedre i formen?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Sist begynte energien å komme tilbake sånn 4-5 mnd etter fødselen..
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Hei. Tenkte jeg skulle oppmuntre deg med å si at jeg har vært mye sliten men begynnerå bli litt bedre nå, men så så jeg at du har kommet lengre enn meg.... Jeg er 14+3 og er fortsatt veldig sliten, men ikke så totalt utmattet jeg var tidligere. Det er vel veldig individuelt når energien kommer tilbake, men det gjør den! Hold ut, så blir du bedre Så får du ta vare på deg selv mens du venter.
Belle&Mini Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Det er lov å syte litt når man føler kroppen ikke er helt med lenger. Har vært mye plaget med vondt i hodet og sykt slapp til tider. Men formen går veldig opp og ned på meg. En dag kan jeg være i topp form og traske byen rundt og titte,mens neste dag kan jeg bli utslitt bare av å gå til banen. Er sykemeldt om dagen,ikke fordi jeg er dårlig,men får ikke være på jobb fordi jeg kan bli smittet av røde hunder. Så dagene hodet dundrer og kroppen sier nei til alt,blir det litt syting her og. Er i 16+3 jeg da. Fikk ny termin i dag og vite at det er en liten jente der inne Oy dette ble langt Går jo glipp av ugly betty å greier....
prima donna Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Hei, har lurt på det samme... er i uke 22. Har kommet til at jeg bare må akseptere at kroppen min IKKE liker å være gravid. Heldigvis er det ikke graviditeten som er målet, men den nydelige babisen som kommer til å komme! Det eneste trikset jeg har kommet frem til: nok søvn er alfa omega! Både bekken, kynnere og hodepine holdes i sjakk om jeg sover nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå