Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 35, fra og med fredag er jeg i uke 36. I går kjøpte jeg bringebærbladkapsler, nå har jeg begynt å ta det. Starter med å ta 4 kapsler per dag, og går senere opp til 6 kapsler per dag. Håper dette kan sette fortgang på fødselen. Jeg har gått så lenge over terminen begge gangene jeg har vært gravid før, så denne gangen håper jeg å føde litt før. Fortell om deres erfaring med bringebærbladkapsler. Kapslene jeg bruker er fra Solaray.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men BBB skal ikkje hjelpe på modning, det er for å styrke livmora og få den til å jobbe betre under og etter fødsel... Eg byrja ta mine då eg var 36+0 og tek fire for dag (to morgon og kveld).

Skrevet

BBB kapsler hjelper først og fremst med å styrke livmoren, de kan utløse kynnere, som kan gå over til rier om man er moden for det... Men ordet her er kan, de egner seg først og fremst for å styrke livmoren, og de skal være bra å ta etter fødsel også, for å hjelpe livmoren med å trekke seg sammen.

Jeg siste 2 om morgen og 2 om kvelden frem til forrige uke, da mente legen at jeg like gjerne kunne ta 2 til lunch også.

Har nå gjort det i 8 dager, har åpning, masse kynnere, regelmessige, men svake rier som kommer og går, men så langt ingen fødsel...

Skrevet

Tok maks dose fra uke 37 sist, fødte ei uke før termin. Fikk masse kynnere, og hele fødselen tok 12 timer (som jeg synes var passe raskt). Skal ta BBK denne gangen også og jeg anbefaler det til alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...