Gå til innhold

SYMPTOMER


Hannah81

Anbefalte innlegg

Hei, melder meg inn her, foreløpig termin er 4. feb. Er det flere enn meg som ikke har noen symptomer ennå? Jeg kjenner bare litt stikkinger og blir litt stresset av å lese om alle som er blitt kvalme osv allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, jeg kjenner bare at jeg har veldigt vondt i korsryggen og ned i beina. Men ingenting aent. Sist gang jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer og det var herligt, ingenting er så vondt som å være kvalm...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg har heller ingen symptomer enda.. er bare 4+1 jeg da. men jeg har blitt sjuk da. feber og vondt i halsen! kjipt.. kjenner noen bølger med kvalme innimellom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 4.feb tror jeg og kjenner ikke noe spesielt. Føler meg knapt gravid:) hehe. Er vel normalt. Sist ble jeg ikke småkvalm før uke 7. Lykke til! Går nok bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er 6 uker på vei nå. Og jeg heller opplever ikke noe kvalme, mat smaker helt fint og ting lukter som de pleide. Jeg har også noe stikking..og brystene mine er litt ømme, men ellers så venter jeg i spenning. Jeg håper da på det sterkeste at jeg slipper kvalme og andre plagelige symptomer.. Kan godt bare fortsette som nå..og bare bli mer gravid etterhvert :)

 

(Ja, jeg vet det er lovlig optimistisk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, jeg har vært litt bekymret for om lite symptomer er et dårlig tegn...men det er jo tidlig ennå da, tror egentlig jeg bare er overhysterisk. Det beste er nok å slutte og lese innleggene der det har gått galt og prøve å tenke at det sannsynligvis vil gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...