Felgen :) Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 noen som har lyst til å selge meg pent brukt guttetøy som passer til denne årstiden billig eller? Str 86
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Ja, hvor bor du? Jeg gir bort klær, men har nettopp gitt vekk mye i den størrelsen du nevner, men med tanke på fremtiden så har jeg masse som kommer godt med. Både vinter og sommer.
Felgen :) Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2007 Jeg bor i akershus:) men, jeg betaler seff porto om det trengs å sendes;)
trengerikkenick Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 har en annonse liggende på finn.no nå - prisen som står der er inkl.porto. Og hvis du syns det er for dyrt, så si ifra om du er interessert så blir vi HELT sikkert enige Her er linken til annonsen og bildene http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10040990
Felgen :) Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2007 jaaaaa:) er skikkelig skikkelig intr:) sender deg en mail jeg:) med litt opplysninger:=)
rampetrollet Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Kikket gjennom klærne jeg hadde i den størrelsen og det var mest vinter klær siden han er født i November . Hadde det ikke vært for det skulle du fått alt mot porto Si fra om det er noe annet enn sommer klær du trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå