Gå til innhold

Samboeren miin skal....

Anbefalte innlegg

Skrevet

inn å fjerne mandlene i morgen. Jeg gruer meg skikkelig. Ikke til inngrepet for det vet jeg går helt fint, men gruer meg mest til å ha en pasient hjemme.Skjønner at det er skikkelig vondt og at han trenger vile, men har mer å fikse før fødselen...... jeg har bare tre uker igjen og synes det er et slit bare å følge jenta på fire i barnehagen. Har hatt mye kynnere, nedpress og slim i en halv uke nå. Marerittet hadde vært om snuppa i magen bestemmer seg for å komme ut den nærmeste uka.... gruer, gruer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert helt fint med sambo.

Fikk mandlene fjernet i fjor. Ble sykemeldt i 14 dager, men hadde klart meg med under halvparten:) Nå var jeg kanskje veldig heldig (+ at jeg ikke er mann da;) hehe)

Men så veeeldig redusert blir man ikke... med mindre det oppstår komplikasjoner.

Lykke til

Skrevet

Takk for beroligemde svar :o)

Skrevet

Jeg fikk fjernet mandlene da jeg var 16. Jeg fikk ikke forlate sykehuset før jeg hadde spist selv, og det tok 2-3 dager. Men det var fordi jeg var ekstra oppskrapet og sår i halsen; de hadde visst vært litt for kjappe med intuberingen, og fordi jeg var veldig kvalm av narkosen.

Operasjonen var en torsdag eller fredag, og mandag var jeg tilbake på skolen. Jeg brukte ganske lang tid på å få i meg maten den første tiden, spiste stort sett bare oppbløtte risnøtter i melk, men var ellers i helt normal form. Så det er ikke sånn at man trenger å bli sengeliggende av en så puslete operasjon! Med mindre man er mann, da.... ;-)

Skrevet

He,he...det er mannesyken jeg frykter... men jeg håper at han har vett til å ikke sutre så mye nå :o)

Takk for beroligende svar :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...