Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som skal føde på B7 i Fredrikstad? Selv er jeg med i den undersøkelsen hvor avdeling blir bestemt av koordinator når jeg kommer inn, men må si jeg håper litt å få føde på B7... Men vet samtidig ikke om jeg vil klare det.. Noen som kjenner noen som har født der, kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei1

Håper jeg kan føde der selv,krysser fingrer for at jeg kommer inn.Har super lyst til å føde i vann.

Nop vet ikke om noen som har født der .

Lykke til fiona

Skrevet

Jeg skal føde på B7. de har alt untatt epidural der, og hvis man skulle trenge epidural alikevel, så blir man bare overført til B2. Så jeg er ikke redd for å prøve meg på B7 i det hele tatt.

Har dere mange dager igjen til termin? Jeg har termin på Lørdag og setter min lit til fullmånen nå før helgen, så jeg håper jeg er der om ikke alt for mange dager...hihi

hadde vært koselig å sett noen andre bimmere i gangen da.....(vi får vel skrive nikkene våres på babykurvene..hihi;-)))))

Skrevet

Har ikke termin før 16. juni, jeg da. Så da er du vel sannsynligvis ute før jeg kommer inn:-) Har veldig lyst til å prøve B7 jeg også, det er jo som du sier at man bare blir flyttet hvis det er behov for det.. Vi får se hvor jeg ender opp..

Skrevet

Jeg kommer helt sikkert å lege ut fødselshistorien min etterpå, så da kan jeg jo fortelle litt mer om hvordan det var der.... håper bare at det ikke drøjer alt for lenge til det da... kan jo i teorien gå helt til 16 juni jeg og før jeg blir satt igang, men håper inderlig å være ferdig før det ;-)))))

Skrevet

Ja, krysser fingre for "tidlige" fødsler på oss begge:-) Lykke til ihvertfall!!

Skrevet

Hei =)

Jeg skal føde på fredrikstad. Hadde termin 25. så håper det ikke blir altfor lenge til.....

Jeg er også med i den undersøkelsen og blir plassert der det passer best..... Spiller egentlig ingen rolle for meg hvor jeg havner, men håper vel kanskje å unngå den avd der de har risikofødsler og sånn.... Innbilder meg ar det kan være litt stusselige skjebner der....

Skrevet

Hei :)

Har planer om å føde oppe på B7,så sant det ikke er fullt. Har en venninne som fødte der for en stund siden,og hun var veldig fornøgd.

Skrevet

Har selv termin om 59 dgr, og hvis ingen ting forander seg nærmere termin kunne jeg veldig gjerne tenke meg å prøve ut B7, og i verste fall bli flyttet om en trenger epidural eller andre ting skulle tilsi at det blir nødvendig....Hørt mye ros, skryt og anbefalinger om B7, bla av jordmor jeg har hatt på fødselsforberedende kurs:-)Flott om noen kan skrive litt om hva slags erfaringer de får med B7 fremover:-)

Skrevet

Har termin om en uke. Skal på B7. Veldig spent på det. Er med på morgenrøden, så jeg skal helt sikkert på B7, men om jeg fullfører der er en annen sak. Hadde også planer om å føde nå til fullmånen.

Skrevet

Jeg skal føde på fredrikstad og har tenkt å prøve b7, men ikke jeg som bestemmer... men jeg skal jo selvsagt komme med ønsker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...