Gå til innhold

Er jeg idiot...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis jeg har litt sukkerfri saft oppi havregrøten til lillegutt.. Han er nemlig ikke så glad i den havregrøten. Han er 6 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

barn under 3 år skal ikke ha kunstig sukker så det ville jeg ikke gjort. Da er sukkerholdig saft bedre.

Skrevet

Verdt et forsøk!!!

Skrevet

Ikke gi di sukkerfritt før de er 3 år, har jeg hørt.

Skrevet

Ha fruktpure oppi i stedet!

Skrevet

Da kan du kjøpe baby saft. =) Eller så kan du jo ha litt frukt puré i grøten hans? =)

Skrevet

Takk for gode tips..

Skrevet

Og det som noen skriver over her at dem ikke skal ha sukkerfritt, det blir jo fel.

Dem skal ikke ha kunstig søtning. Men det finnes da sukkerfri saft uten kunstig søtning. =)

Skrevet

hvilken saft er det da marie 85

Skrevet

Gøy safta er uten sukker og tilsatt sukker. Den der frukt fest og kanon bær

Skrevet

har du prøvd med kanel? Det fungerer fint her i huset. Og det gjør det hvertfall ikke noe om han får i seg. Vet ikke med saft, men gjør sikkert ingenting så lenge det ikke blir vane.

Skrevet

Malt gir en litt mere karamellsmak, fungerer bra på min ;)

Eller fruktpure

Skrevet

det finnes jo mange forskjellige fruktpureer som ikke er tilsatt sukker.. Jeg bruker de i havregrøt naturell for å variere smaken litt.. det er kjempegodt!

Skrevet

hvis du leser på innholdslista til gøy fruktfest ser du den er tilsatt både acesulfam K og sukralose (kunstige søtstoff)

Men i grøten kan man jo ha både moset banan, malt ekstrakt eller syltetøy.

Skrevet

Du kan próve med fruktpure, malt, yoghurt, most banan eller litt syltetóy.

Skrevet

Neida, du er ikke idiot:) De skal visst ikke ha sukker, har jeg hørt. Men her får gutten syltetøy med sukker på brødskiva+på grøten. Bruker selvfølgelig lite. Gode alternativer er: Maltekstrakt, most banan, sviskepure og ellers fruktmos som nevnt. Usukkeret saft finner du på helsekost. Personlig tror jeg litt sukker ikke gjør noen skade så lenge det brukes med måte.

Skrevet

Her funker det med litt kanel! Ellers har jeg litt banan, eple eller litt mango for han blir liksom fort lei hvis han får samme smaken for mange ganger etterhverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...