Gå til innhold

har et lite problem.... råd tas imot med takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja hvor skal jeg begynne???

sønnen min har egentlig hatt veldig lite kontakt med far men nå har vi prøvd og få til at han er her hver onsdag noen timer så de skal få kontakt, sønnen min syns dette er veldig koselig, men når far er her så leker han svært lite med barnet og han sitter egentlig mest og snakker med meg om livet sitt noe jeg ikke er veldig interessert i og høre på.

nå har han funnet seg en dame på 17år, selv er han 28.... denne jenta ruser seg, det har jeg også fått høre at far til barnet mitt gjør.... hva gjør jeg nå?

spurte han istad om han gikk på noen urinprøver nå, han gjorde dette før i forhold til sitt eldste barn... men da sa han nei!

så sa jeg det til han istad at dama hans skal ikke i nærheten av min sønn pga dette... og da smeller det fra han, ja da skal ikke kjærsten din i nærheten heller fordi han kansje ruser seg..... javel sier jeg og ber han gå... jeg vet at min kjærste ikke ruser seg men vet at denne jenta gjør det og dette er bare et motangrep mot meg pga jeg har begynt og få snusen i hva han driver med.... jeg orker ikke mere konfliker med han eller styr rundt han.... nå er jeg der hvor jeg bare vil bli kvitt han fra livet våres for med tid tror jeg at han bare ender opp med og såret barnet....

deilig og få dette ut ja!

takk for at dere leste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger litt svar.... :(

Skrevet

Kunne skrevet den innlegget der selv. Hadde samma problemer i høst. Jeg tok kontakt med advokat å etter langt om lenge ble de enige om at han skulle ha samvær under tilsyn. Mye drit og piss fra barnefars side men jeg prøvde så godt jeg kunne å overse det.

Så han hadde samvær under tilsyn i et halvt år eller noe.. nå er både han og dama nykter, men det er fordi ho er gravid. Han har fått ha henne en gang alene i det siste, ellers blir nok det meste av samværet under tilsyn fremover. Men jeg må sakte men sikkert bare begynne å stole på de to igjen. Kommer nok aldri til å stole på de 100% men slikt systemet er bygd opp idag så har jeg ingen rettigheter på å kreve samvær under tilsyn så veldig mye lenger. Men men, de var skikkelig på kjøret i fjor sommer å bare tanken på at vesla mi var der alene med de får meg til å ønske både det ene og det andre for de.

Men nå som han har pult på seg enda en unge så regner jeg med at han ikke gidder å bry seg om sin første unge, så da er jo problemet løst.

Så om du orker og tør, så ta kontakt med advokat å la han orne opp i det. Livet mitt var et rent skjær helvetet den tiden det pågikk, men heller det enn at vesla mi skal være med dophuer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...