Mamma'n til Mia Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 ...hvor kort eller lang er den når den regnes som kort? Jeg fikk målt min til 4,5 cm i uke 29 og legen min sa at det var strålende. Men hva regnes som kort? Jeg bare lurer....
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 2-3 cm da regnes den som kort. Men det spørs hvor langt du er kommet da. Hvis du er i uke 30 ca så er det vel ikke så kort med 3 cm... Jeg hadde 2 cm i uke 22-24 og fikk streng beskjed om å ligge.Ble innlagt på sykehuset i 14 dager. Har nå tatt det med ro i 9 uker og nå har den vokst igjen og er rundt 4 cm...å det er bra!! Det de sa til meg var at det var akseptabelt at den var 3 cm i uke 30, men IKKE i uke 22...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå