sept07+okt12 Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Jeg blir så bekymret at jeg ikke tenker på noe annet, han var veldig stille i går også... jeg er 25uker på vei nå, han bruker egentlig og være veldig aktiv hele dagen... Burde jeg ringe lege??
Adriansmor med tulla Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 prøv og drikk noe kaldt og spis noe søtt... så dulter du litt imagen... viss ikke dette hjelper og du er veldig bekymret så ringer du til legen
vimsen Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Slapp av. Så lenge du merker noen spark så er det nok i sin skjønneste orden. Hvor godt du kjenner sparkene avhenger av din egen aktivitet - dersom du er aktiv fungerer du som en vugge for den lille og det er søvndyssende - og ikke minst hvordan babyen ligger. Drikk noe kaldt eller spis noe søtt og legg deg ned og kjenn etter. Kan være du får en reaksjon. Dersom du er urolig, er det bedre å ringe lege en gang for mye enn en gang for lite, men jeg tror du kan ta det helt med ro siden du har kjent ativitet.
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Som de sier her: prøv med litt mat og drikke, føler du ikke noe skjer så ring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå