Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Har vær mye syk i svangerskapet, er 24 uker nå. Derfor har mannen min bedt meg med på fest på et kult og hipt utested i morgen, høy kjendisfaktor og greier. Veldig snill tanke av han da. Problemet er at jeg føler meg veldig utafor i sånt selskap, var i klesbutikk og prøvde å finne noe stilig og kult idag, endte grinende i prøverommet. Ser veldig lite lekker ut med mage og noen ekstra kilo her og der, og er virkelig ikke klar for å stå å nippe cola i baren imorgen kveld som en forkommen flodhest,mens vi ser på alle de slanke, kule og vakre danse og more seg. Har grini i hele dag, masse hormoner, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få forklart han dette uten at han blir lei seg eller ikke forstår. Tror han synes jeg er hormonell nok fra før. Men jeg vil virkelig ikke gå - hva skal jeg gjøre?? Uff, mye fjollete syting her, men godt å få det ut etter en laang dag med grining..
Adriansmor med tulla Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Syns du skal fortelle det sånn som det er... at du ikke er helt iform og har ikke lyst å dra. Er ikke lett for andre å forstå åssåen det er å gå gravid... en stor påkjenning både psykisk og fysisk. Kan du ikke foreslå at dere gjør noe trivelig sammen heller? Kanskje leie en film og spise god mat hjemme...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Jo, jeg har tenkt til å prøve det, emn sånn som jeg føler meg nå, begynner jeg sikkert bare å grine igjen og da synes han sikkert jeg er hormonell el. Skulle ønske jeg hadde klart å forklare hvordan det er å føle seg som en hvalross og bli tatt litt på alvor. Andre gravide forstår jo ofte dette da..
bamby Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Forstår deg kjempegodt...men du er sikkert flott gravid, prøvd snu på det? tankene mener jeg! sier ikke han at du er fin? for det er du jo:) men tanker kan være forræderske....og klær likså...spes i vår tilstand;/ Kanskje du bør ta den turen ut og bli gledelig overraska, kanskje du tom får komplimenter og stjålne blikk...gjør underverker for selvtilliten:) Men...uansett hva du gjør...så bør han "forstå" deg, hormoner er følelser, vanskelig for menn forstå, men! Håper uansett dere får en flott kveld! Hva ble det til da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå