Fia tobarnsmor Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Dere som har vært til gravid- fotografering hos Fame i Sarpsborg- kan ikke dere fortelle litt? Lurer på å dra innom der på torsdag...
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Jeg var der på tirsdag for en uke siden. har ikke fått bildene enda så jeg venter spent. Jeg ringte først å spurte om en annen time, men da sa de at jeg kun kunne bruke det tilbudet på droppinn timene på tirsdager 13-14? Jeg var der litt før 13 og var den eneste gravide der. Jeg hadde med meg forskjellige skift, men det var litt hastverk. så jeg fikk bare tatt med en kjole og i nudisten. det gikk litt fort (var vel ferdig i studioet på ca 10-15 min) så jeg fikk litt følelsen av at det gikk litt på "løpende band" til tross for at det ikke var noen andre gravide som ventet utenfor. De vil vel sannsynligvis bare bli fort ferdig, siden de ikke tjener så mye penger på den fotograferingen? men uansett så synes jeg det var greit å ha gjort det! Fikk jo tross alt gavekort på fotografering, visning og et bilde etter fødseln og, så absolutt verdt å få med seg!!
Fia tobarnsmor Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2007 Hvordan var det å ta bilde naken? Er det 5 ulike bilder man får ta eller?
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Føles jo litt rart da, men det var en kvinnlig fotograf på alderen min som også hadde vært gravid, så jeg føler ikke at det var så mye anerledes enn å gå naken i garderoben på badeland liksom? Hadde nok følt meg mye mer utilfreds hvis det hadde vært en kar i 30-årene?.. tror det er 5 bilder man får tilgang til på nettet ja, men jeg venter fortsatt, skal ringe i morgen å sjekke opp... ;-))
Fia tobarnsmor Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2007 Jeg får nok ta meg en tur på tirsdag, tenker jeg. Kommer sikkert til å angre hvis jeg ikke gjør det! Takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå