Mayla;) Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 I dag har jeg vært på ord svskapskontroll på Riksen... Sliter med en del plager, har mye vondt og begynner å bli veeeeldig sliten. Når jm spurte om hvordan jeg hadde det, klarte jeg ikke å holde tilbake tårene... Alt har blitt et ork, og jeg har like vondt om jeg sitter, står, går eller ligger. Hun mente det ikke var noe bra for meg å ha det sånn for lenge, så om to uker skal jeg tilbake. Er jeg ikke bedre da, skulle de vurdere å ta ks enda tidligere enn først planlagt... Er bare 7 uker igjen til den opprinnelige ks-datoen, men nå blir jeg altså mamma kanskje enda tidligere... Skremmende å tenke på!!! Skulle så gjerne ønske at kroppen min tålte litt mer, og at lillegutt kunne blitt der inne til termin. Måtte bare lufte meg litt her inne ;o)
Gøril og Jesper :) Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Huff, skjønner du vil ha lillegutt i magen så lenge som mulig ja. Håper at formen kommer seg, slik at du ikke trenger å få keisersnitt enda tidligere. Ikke noe særlig når du har så vondt. Jeg krysser fingre og ønsker deg god bedring (må bare tilføye noe som ikke har noe med dette å gjøre, men det er noe galt med msn- min i dag, får ikke til å sende ut noen svar nå.., derfor jeg ikke svarer deg...) Klem fra Gøril tenker på deg og lillegutten.
Mayla;) Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 Takk, takk ) Håper jo på det beste selv oxo, men realistisk sett har jeg sånn smått begynt å innstille meg på å få en liten baby i hus i løpet av de nærmeste ukene. Husker ikke om jeg skrev dette på det første innlegget, men jm håpet at jeg klarte å holde ut i 4 uker til, slik at han slapp å ligge på nyfødtavd. i flere uker. Det skal jeg prøve på for lillegutt! MSN er noe dritt til tider... Funker sjelden helt som det skal! Klem
Snupi76 Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Gurimalle så spennende julimamma! Jeg føler så med deg, ikke noe godt å gå rundt å ha det sånn i det hele tatt. Du må jo ha en del styrke til den lille kommer også! Håper det er litt bedre med deg idag, og at du greier å få slappet litt av. Uansett når bebis kommer blir det bra! De gjør jo ikke noe som ikke er forsvarlig for babyen! Jeg ønsker deg lykke til av hele mitt hjerte, og nå skal jeg få surret sammen en dag vi kan treffes så fort som mulig, så vi rekker det før denne bebisen kommer tutende!! Masse klemmer fra meg og guttebaby i magen :-)
Høst72 Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Hei juli-mamma Det høres jammen tøft ut å gå sånn som du gjør nå, men jeg skjønner godt at du gjerne vil vente så lenge som mulig med ks. Men du må huske på at det er godt for barnet etter fødsel at mor er litt i form, det er ikke verdt å tøye strikken alt for langt! Håper på det beste for dere begge! Helgeklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå