Gå til innhold

Øvre Romerike:)


MajjaHarToVakre♥♥

Anbefalte innlegg

Tenke vi kunne finne ut hvem som er fra disse traktene, ser det er flere av oss!! Koselig å bli litt kjent med andre i nærheten som har termin på samme tidspunkt:)

Det er enda hemmelig på jobb min del, men hvis vi kjenner igjen hverandre så går det vel greit:)

 

Jeg er 23, fra Eidsvoll, og har termin 7.januar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei. bor i Nannestad men er i fra Eidsvoll faktisk. Men møtte kjærligheten da veit du ;) hihi men er jo ikke så langt unna fordet...

Er 23 men blir 24 i januar på samme dagen jeg har foreløpig termin altså 25. januar. Kan jo hende jeg veit hvem du er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da!! Det er litt av en bursdagsgave å få:D

Jeg er opprinnelig ikke fra Eidsvoll, kommer fra Hadeland jeg. Men så var det kjærligheten her også..;) Men jeg trives godt og blir nok her!!

Har du bodd i Nannestad lenge da? Der var jo det jo action i går tidlig så jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei... Jeg er 23 år fra Dal... Eller.. har bodd her i 3 år nå.. opprinnelig fra kløfta... Venter barn nr 1, 24.januar... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er vi ihvertfall 3 stk på samme alder.. Mon tro om vi kjenner hverandre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, ble litt redd når jeg så huset de hadde forskanset seg i. lignet veldig på nabo gården..Måtte sjekke om jeg hadde låst døra..hihi... skjer jo aldri noe her så det var ti årets happening det der ja...

Har bodd her i 4 år nå... savner jammen meg ikke eidsvoll, men nå er jeg oppvokst der så det blir jo anledes da.. :)

 

Jeg er ganske sikker på at jeg veit hvem Dessa er, men vi kunne jo evt funnet på noe etterhvert når vi ser hvor mange vi blir :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja tipper det var det store samtaleemnet den dagen ihvertfall;)

 

Antagelig vet jeg ikke hvem dere er, ettersom jeg ikke er oppvokst i disse trakter. Men hadde jo uansett vært ålright å vite om andre som skal ha perm samtidig, vet vel bare om ei i Eidsvoll foreløpig..

 

Ja, det hadde vært koselig å møttes etterhvert, kanskje blir vi flere også! Vi får se hva tiden viser:) Vi har jo god tid enda! Det er leeenge til januar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Så du veit hvem jeg er?? Hmmm... Ja... det hadde vært veldig koselig å funnet på noe en dag.. Vi er jo hakk i hæl på hverandre når det gjelder termin.. Litt ok å ha noen å prate med.. Har ikke så mange venner som har gått igjennom dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, da er det greit å ha noen!! Nå har de fleste mine igrunn fått.. Så det går mest i småbarnsprat der.. :)

Blir jo supernysgjerrig jeg nå, hvis dere kjenner hverandre alt og greier...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare noen få venninner som har fått jeg da.. Var på barselbesøk her om dagen.. Og babyen var sååå liten.. Herregud... Gledre meg fælt.. Bare krysser fingrene for at alt går bra.. Leser jo om så mange som mister.. Huff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er så små.. Vi kan bare glede oss:)

Tenk på alle det går bra med i forhold til de som mister!! Alle vi ikke hører noe om, går det bra med!! Deriblandt oss:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...