Gå til innhold

mammabukser for lange bein....i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Er de noen som kan tipse om hvor jeg kan kjøpe olabukser som passer til meg som er 1.79 cm? Kunne tenke meg noen litt kule bukser. Bor i Oslo:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne og dytter litt - jeg er også langbent og sliter med å finne bukser. Enten er de i str kjempestor så de henger og slenger (eller sægger) eller så blir det altfor kort. Er 1.80 selv, normalt slank.

Skrevet

Hei.

Jeg vet bare om en butikk på Sandvika storsenter. Vet ikke om buksene er veldig lange eller om det er jeg som er kort i benene men jeg må iallefall legge opp 10-15 cm=). Det er litt utenfor Oslo men greit å komme seg dit, bor i oslo jeg også. Den heter 9måner.

Skrevet

Hei! Selv er jeg 1,77 og kjøpte meg bukse på butikken Den Kule Mage på Glasmagasinet for noen måneder siden. Der hadde de noen bukser som var ekstra lange, men det ble for en gangs skyld for langt for meg! Måtte kjøpe vanlig lengde som var mer enn lang nok :-) Men da har de kanskje også noe for dere? Det er i alle fall verdt et forsøk. Sjekk ut http://www.denkulemage.no/

Skrevet

Enn andre steder??? Bor i Bodø, elendig utvalg, og er 182 høy!!!!

Skrevet

Belly-belt, jenter! Bruk deres vanlige bukser og sett på dette. Ser kjempesmart ut, har ikke prøvd selv. Prøv alexi.no. der skal de ha sånt:)

Skrevet

Jeg har en mammajeans som heter 2wear eller noe sånt, kjøpt på Ni måner på Sandvika storsenter. Den finnes også som lang modell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...