Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Fikk vite at vi får gutt på ul, og har så smått begynt å handle inn litt diverse til ham. Men enkelte sier at man aldri kan være helt sikker på ul resultatet, og at jeg bør vente. Er det noen som har erfaringer, eller har hørt om at det er blitt tatt feil v gutt? Jeg syntes så tydelig jeg kunne se "fanten" og hele pakka.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Har hørt at når de sier gutt tar de sjeldnere feil.
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Vi fikk beskjed om gutt på ordinær UL ... hun sa; her er navlestrengen, og der ser dere noe som ikke er det.. hehe.. Vi har kjøpt inn en del lyseblått, både i klær og sengetrekk. Har hørt at det er mer vanlig at man tror det er jente på UL og ut kommer en gutt.. men når de først har sett snoppen og jordmoren sier med sikkerhet at det er en gutt så er det nok rett, men 100 % sikker kan man jo ikke være før bebisen kommer ut og man ser det med egne øyne
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 De tok feil på meg.Vi fikk beskjed om at det var gutt,og på 3 ul etter dette er det blitt bekreftet jente,så jammen kan de ta feil gitt:)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Ja, dette er fullt mulig. Klitoris kan være enormt stor(hoven). Kjenner til folk som har vist frem ulbilder med snoppen - som i virkeligheten har vært klitoris. Man er aldri sikker!
moklatt 9 dager til termin Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 En venninne av meg fikk i fjor høst.hun var til ultralyd 2 ganger og legen sa at her var det ingen tvil.Dette var en gutt,men ut kom en jente......Vet om to andre tilfeller og der det skulle bli gutter men de fikk også jenter.Så en kan nok aldri være helt sikker nei.
tolle Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Har hørt at det er sjelden de tar feil med gutter. Har de sett en gutt så har de sett en gutt. Sier de jente, så kan det være gutt. Noen leger mener jo en ikke kan si med 100 % kjønnet. En skal jo ha ultralyd omkring uke 18, men det er jo dem som får terminen satt tilbake flere uker. Kanskje det er for tidlig og se ? Blir vel aldri enige. Vi får se om det kommer en liten gutt her da !
Årèa3Høygravid! Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Har hørt at det er mye enklere å være sikker på gutter jeg og... Så derfor- jeg har handla masse gutteklær og blå tepper og og... Har 2 jenter og bare rosa fra før :-)
**Hege&Amalie** Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 jeg vet også om mange som har fått vite kjønn og det ikke har stemt... så når gynekologen sa til oss den 14. mai at her er det en lente og pekte på kjnnsleppene osv, så tar jeg det med en klype salt.... ikke noe rosa handling her i gården nei.... venter heller spent for å se hva som kommer ut... har to gutter fra før så det hadde jo selvfølgelig vært morsomt at det stemte, men vi får se.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå