Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter:)

Pluttselig fikk jeg halsbrann i dag, trodde jeg skulle slippe unna men neeei da. Er i 28+3 i dag.

Noen som har noen råd mot halsbrann?

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte link tabletter som man får kjøpt på apoteket..

Skrevet

sjokolademelk og lovehearts funker for meg ;)

Skrevet

Har ikke vært plaget selv så jeg kan ikke stå inne for tipset. Men jeg har ofte hørt mye bra om lovehearts. (du vet de runde sukkertøyene med romantiske beskjeder på)

Skrevet

lovehearts kan jeg og skrive under på;o)

Skrevet

Prøv gaviscon tyggetabletter. Fås kjøpt på apoteket. Synes de hjelper.

Skrevet

Softis og å svelge litt tannkrem har jeg hørt...ellers så hjelper lovehearts på meg å, er ikke noe gla i softis =)

Skrevet

love hearts er tingen

Skrevet

flytende gaviskon er tingen... funker med en gang og du slipper å tygge.... ellers har jeg hørt persille..

Skrevet

3 glass sjokolademelk var tingen for meg:)

Skrevet

Novaluzid tyggetabletter, helt genialt, fås kjøpt på apoteket.

Skrevet

Hei!

Prøv en halv teskje med Natron og litt vann å svelge ned med. Hjalp på meg:-) Virkningen er kanskje litt kort (halvtime- 45 min), men alt er bedre enn ingenting!

Skrevet

melk

mandler

LINK

gaviscon (smaker forferdelig)

kutte ut brus og salt mat

olivenolje

lovehearts

masse greier som funker. alt som er syrenøytraliserende pleier å hjelpe... som f.eks melk som jeg har nevnt

Skrevet

Spis lite og ofte, ta gjerne et halvt glass melk -nøytraliserer litt det... hold deg unna sterk mat o.l. Hev senga litt når du skal sove, unngå å ligge helt flatt.

Hvis ikke gå til apoteket og kjøp: GAVISCON, de skal tygges hele i munnen, dette syntes jeg var ekkelt så jeg knuste de og blandet med saft o.l. og så svelget jeg - hjelper kjempegodt.

Skrevet

Hvis jeg er fri for tabeletter, så funker en ss med tyttebærsyltetøy på meg..

Skrevet

På helsekostforretninger har de noen tabletter som heter Frutin. Det er tyggetabletter. Smaker ikke noen ting engentlig.

Disse hjalp meg masse sist svangerskap, og de hjelper like mye denne gangen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...