Gjest Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Men jeg har blitt mindre altså.. Sånn i cm rundt stumpen, magen og lår. Men nå vil jeg ha en teori på hvorfor jeg ikke går ned i vekt Jeg trener, spiser veldig riktig (med i vektklubben). Har gått ned endel kilo før jeg begynte med vektklubb, har ca 5 kg igjen til jeg er på før gravid vekt. Er det slik at de er j...seige de siste kiloene. For jeg står for pokker meg på stedet hvil?? Er det fordi jeg trener endel og har pittelitt mer muskler nå? Noen ideer om hvordan jeg skal bli kvitt de siste kiloene? Jeg har holdt på med vektklubb i 5 uker, og ikke tatt av et gram. Gått inn 5 cm i livet, 3 rundt rumpa og 3 på lår. Ka tror dokke??
Reveenka Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Muskler veier mer enn fett, vettu! Og du har minsket i kroppsmål; ergo har du gått ned c",)
Karomamma Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Synes det høres bra ut med +5!!! Kanskje det er det som er matchvekta di siden du ikke går nednoe mer? Jeg hadde i hvert fall vært veldig fornøyd med 5 kilo pluss! La på meg 30 kg i svangerskapet og har fremdeles 15 igjen etter to år... Ja ja, har ikke gjort noe for å bli kvitt dem så da kan jeg vel ikke klage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå