Gå til innhold

Hvordan merker man at det begynner å skje ting? Usikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 4-5 dagene har jeg hatt periodiske smerter nederst i ryggen. Akkurat som om noe klemmer ned mot...endetarmen....

Noen ganger mens barnet beveger seg, andre ganger helt av seg selv. Når barnet beveger seg er det greit, da er det sikkert bare noen nerver i klem et sted. Det er ganske så ubehagelig, men absolutt ikke uutholdelig. Samtidig har jeg også noen "rivere" i overkant skambeinet som kommer av seg selv. Eller kan det rett og slett bare være sånne modningsrier? Hørt masse om det, men usikker på hva det er....

24 dager igjen til UL termin, mens min egen termin var for et par dager siden. Takknemlig for alle svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket egentlig ingenting på forhånd før det hele var igang... Det startet med vonde rier og da fant jeg hvertfall ut va rier var for å si det sånn... Ikke lett å vite når man ikke har kjent det på forhånd. Var helt forferdelig men merkelig nok så glemmer vi det hele og gjør det igjen og igjen... Mitt 2svangerskap nå, gruer meg litt ettersom jeg hadde veldig tøff fødsel....30timer, men det går jo over;)

Skrevet

Jeg har hatt vondt både her og der i flere dager nå. Og selv om jeg er andregangs spurte jeg jordmor i dag for sikkerhets skyld.

Hvis det er ordentlige rier har du ingen problemer med å ta tiden. Og da skal de være regelmessige over en stund før du kan være sikkert på at det er noe på gang.

Så alt annet er bare modning, uansett hvordan det føles, hvor lenge det varer og hva vi kaller det for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...