Erisa* Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hei, jenter! Jeg sniker meg inn fra 1.trimester for å spørre om noe... Vi planlegger en liten bilferie til Sverige når jeg er i uke 14/15. Nå er jeg 7+0 og kvalm og trøtt, men lurer på hva jeg kan forvente? vet jo at alle er forskjellige, men vil gjerne høre fra så mange som mulig:) takk for svar:)
Erisa* Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. mai 2007 dytter litt... ingen som husker hvordan det var rundt uke 14?
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Jeg var i elendig form i uke 14.. kvalm og trøtt...
Omelia Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Jeg er i uke 14 nå (dvs akkurat begynt på uke 15). Har vært dritkvalm og trøtt fra uke 5, men kjenner endelig at formen begynner å komme seg. Så hvis du blir lik meg kan du bare reise :-) Om ikke så lange økter pr dag..... God ferie!!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 jeg er 13+3, altså i min 14. uke, og formen min er super! :-) litt hormonell, men det er vi vel alle?! hehe.. men jeg merker ikke så masse til andre plager nei!
Miss Cat Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Jeg var i topp form. Bare jobbet meg nesten i hjel, og det var jo teit av meg. Men jeg ville ha dratt. Man kan jo alltid ta korte biløkter, flere stopp osv. lykke til og jeg håper du får en flott tur:-)
Serial mom Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Tja,uke 14 var ikke no stas for min del. Sykemeldt,spydde masse,kjempevondt i magen,orket ikke dusje engang... Å sitte på i bil bort til butikken var en prøvelse,så noen lengre biltur hadde ikke gått. Er i uke 16 nå,og jeg kaster ikke opp,men er fortsatt litt kvalm(hele døgnet),men det er mer til å leve med,selv om jeg ikke orker stort iløpet av en dag. Dette er så individuelt,noen blir kjempefrisk iløpet av kort tid,men andre tar det lengre tid med. Jeg ble kvalm i uke 6-7 og hadde et helvette til nylig...(hypermesis) Du må bare se an formen,og håpe på at du har kvitta deg med kvalmen frem til da! Lykke til!
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Heisann! Jeg er 14+4 nå. Har vært mye sliten og kvalm, men kjenner at det kommer seg litt nå. Er fortsatt sliten, men ikke like ille. Og kvalmen er stort sett borte. Men dette er veldig forskjellig fra person til person, altså!!! Jeg tror godt jeg hadde dratt på ferie, men jeg hadde vært forsiktig med å legge alt for mange krevende planer. Ta det med ro og litt på sparket så går det kanskje fint. Lykke til! Og kos deg uansett hva dere gjør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå