Gå til innhold

Amme BH!? /vekt økning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som vet hvor jeg får kjøpt amme BH?Har ikke sett dem i de vanlige butikkene... (lindex,H&M ol.)

Så har jeg begynt å legge så forferdelig mye /raskt på meg de siste 8 ukene! FYKER OPPOVER! et kg i uken ca.nå! fram til uke 19 hadde jeg ikke lagt på meg noe (gikk ned i beg.pga.kvalme og oppkast),men etter uke 19 har det bare rast oppover! er 27 uker nå og lagt på meg 8 kg siden uke 19....flere som opplever så rask økning pluttselig? føler ikke jeg spiser unormalt mye heller.... vet det gjerne ikke er mye vekt sammenlagt,men det går så fort nå... 1 kg i uken ca, er ikke det mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angående ammebh, så har de faktisk det på Lindex. Var innom i går, og så tilfeldigvis flere. De er ikke så lekre akkurat........ Men babyshop og barnehuset vet jeg har. Og nettbutikker. Det siste er kanskje litt plundrete når man helst vil prøve de før man kjøper.... I hvertfall er jeg sånn.

Tror ikke du skal ta den vektøkningen din for tungt heller, jeg. Hvis du har gått ned mye/lagt på deg lite på grunn av kvalme og oppkast, er nok dette bare kroppens måte å ta igjen det forsømte på. Babyen har fått det den trenger, men ikke mor:)) Jeg tror det kommer til å roe seg om en stund. Bare fortsett å spise sunt du, og hold deg i litt aktivitet hvis du klarer/orker så ordner kroppen din fint oppi dette på egenhånd:))

Skrevet

Oki. Takk for fint svar. Da skal jeg ta meg en tur på lindex igjen og spørre etter amme BH denne gangen,tror jeg :o) Ja, går minst 1 times tur hver dag. Så føler ikke helt at det er så mye mere jeg kan gjøre for å stoppe det...hehe slanking er jo uaktuelt, så får bare skje det som skjer tenker jeg... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...