Gå til innhold

æsj- har modningstier eller noe i den dur........

Anbefalte innlegg

Skrevet

men det virker ikke som om det er the big deal nei

blir så sur altså

kom på skikk, eller bare la være- det syns jeg!!!

nå blir jeg jo automatisk helt på tuppa- og kjenner så hardt etter at det ikke er sundt. murrer og modner, det kljenner jeg tydelig- men nå synes jeg nådestøtet kan komme her!!!!

SKAL komme mere vondter her altså- det SKAL!!! ja, mener nå... ikke senere, men NÅ!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg!!!!! SLitsomt å gå sånn...gått sånn en uke nå...og flere ganger trodd det er igang...men neida... Lurer idag også om noe skjer...har vært så rar og urolig i kroppen hele dagen... Kanskje noe skjer til natta...håpe håpe...

Skrevet

samme her!! i en hel uke nå.......

jeg har også trodd noe skjer nesten hver dag, men hver gang jeg begynner å lure, er det liksom sterkere smerter/kynnere/murringer enn sist gangen jeg begynte å lure

så det må jo bety at det går på frem-- ikke sant?

ja!!!! rar og urolig i kroppen!!! AKKURAT samme her!!! siden igår, har jeg vert utrolig rastløs- og følt meg "rar" liksom.... og siden jeg sto opp idag tidlig har jeg hatt mensen vondt- i morges var det nermest uutholdelig, hele livmortappen var kjempe øm- kjendtes ut som (sorry beskrivelsen, men) når du blir tatt for hardt og dypt med en for stor penis... ehehh... om du sjønner?? VONDT oppi innerst der liksom- og som et belte rundt nederst på magen

har sittet i en stol hele formiddagen og slappet av, og den konstante murringen har blitt mere diffus

men plutselig fikk jeg mere vondt igjen, og sammen med en knallhard kynner fikk jeg JÆVLIG vondt nederst i magen- varte og varte og ble vondere og vondere før det dabbet sakte av igjen... ble ikke HELT smertefri, men det fortsatte å murre litt før det kom igjen- kjempe kraftig sammentrekkning sm ble vondere og vondere for så å dabbe av igjen

detr rare var at samtidig fikk jeg et press i endetarmen liksom, kjendtest helt bak lengst nede på ryggen ( mye lengre ned enn korsryggen da...)

og jeg stusser litt, for forrige fødsel kom smertene utelukkende i korsryggen under riene, ikke i magen i det hele tatt

nå har jeg kun smerter i magen, ikke ryggen --- så det ser ikke helt ut som det jeg skulle ønske det så ut som:((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...