Gå til innhold

Noen barnehagetanter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva en barnehagetante som er avd leder tjener. Har spes ped.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnehagetantene forsvant på 80-tallet, kanskje derfor du ikke får svar.

Skrevet

Beklager så mye mr perfekt....... men du skjønner kanskje hva jeg mener eller?

Er så utrlig lei av sånne kverulanter som deg!

Skrevet

Ansatte i kommune og stat gikk nettopp opp i lønn. For å være helt ærlig vet jeg ikke akkurat hvor mye man tjener men dette er i alle fall sikkert:

Førskolelærere med 0 år ansenitet har begynner lønn på 281,500 og etter 10 år har de 320,40. Stillinger med krav om høgskoleutdanning med ytterligere spesialutdanning har med 0 år ansenitet 300,900 og etter 10 år 337,300 (kanskje dette gjelder deg siden du har spes ped?).

• 2 år senere...
Skrevet

IRRITERER meg så grensesløst at du sier barnehagetanter. Vet du hva, jeg har ikke gått 3 år på høgskolen + videreutdanning for å bli kalt tante jeg. Jeg er tante til 4 flotte barn. I barnehagen er jeg faktisk pedagog og ikke barnevakt for andres barn. Jeg tilrettelegger et opplegg og sørger for at læringsbegrepet for betydning i bhg.

Skrevet

Unnskyld meg, men da er du en selvhøytidelig dust.

Og edda bedda, jeg har høyere utdanning enn deg!

Skrevet

He he. Dere høres ut som ungene i min barnehage. :)

Koselig å bli kalt for tante vel.. Må ikke ta alt så alvorlig. :-)

Skrevet

Bryr meg fint lite om at du har høyere utdanning enn meg. For jeg har alltid hatt lyst til og jobbe i bhg og vært bestemt på det fra jeg var liten selv. Jeg er god i jobben min og setter den veldig høyt.

Syns dere kan begynne å ta bhg på alvor faktisk, for det gjør dere tydligvis ikke. Koslig å bli kalt for tante av tantebarna sine ja. Ikke av voksne folk som er foreldre til barn i bhg. Der går grensa!!!!!!!

• 1 måned senere...
Skrevet

Ble stille her nå ja, hehe! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...