Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Selv har jeg kjøpt litt på H&M, men ikke store greiene altså..litt bodyer etc. Syns de har lite sparkebukser og hele sett. Har handlet noe på babyshop og fru Lyng, men fy f... for noen priser...kjøpte en sparkebukse til 399,- på fru Lyng...sambo hadde dødd hadde han fått vite det;) Også har jeg bestilt fra barnegarderoben.no...masse fint tøy!! Hvor handler dere???
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Kappahl og Lindex har en del fint. Finnes jo også mye fint på nettet (Ellos, La Redoute).
Pottemor og lillemann Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har handlet litt på Lindex, synes de har en del fint og billig der. Synes H&M har en del "rotete" ting, mye med trykk på osv. Savner litt mer enkle basisplagg som fine bodyer med pene krager, noen lette bomullsluer til nyfødte uten fem dusker på osv. Men det er jo koselig å kikke i litt forskjellige butikker. Dessuten har vi fått masse nytt og gamelt av familie og venner, må begynne å sortere etter størrelse snart for å se hva vi trenger.
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Har kjøpt litt på H&M og litt på Lindex. Tenkte å ta ein tur innom Cubus for å kjøpe ein ullbody eller to (har kjøpt nokre frå Sparkjøp og dei er gode og billige). Men vi får arve så masse kle vi berre vil, og i tillegg får vi sikkert ein del når chiquitin kjem, så eg prøver å ikkje gå overboard med shopping no.
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 HM, når jeg har sjansen. Ellers blir d Cubus og Kappahl... Som er tilgjengelig her jeg bor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå