Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi er 5 mnd. på mine babygymmer legger jeg et teppe eller tynn dyne fordi jeg synes de "mattene" som er under babygymmen er litt tynne..eller er ikke det nødvendig? redd for at det skal bli for hardt underlag..hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har den babygymmen fra ikea, og underlaget der er ikke akkurat noe å skryte av :P så jeg legger et brettet teppe under ja! har også et teppe i lekegrinda. tenker at det kanskje forebygger flatt bakhode litt :P

Skrevet

Babygymmen vi har, har ikke noe tilhørende teppe. Så jeg har bare et tynt leketeppe som han ligger på da. Tror ikke det leketeppet er noe særlig tykkere enn de underlagene på babygymmene som har det med. Tror ikke du trenger det, men hvis du vil gjøre det gjør det jo uansett ingen skade.

Skrevet

Eller om du har vippestol som du kan justere ryggen på,så kan du jo sette den under?

Skrevet

anonym..hva mener du?

Skrevet

Det kommer an på hvilken type babygym man har...

Vi har to forskjellige. Ene er for å ligge å sparke med beina på, funker dårlig med vippestol da. På den andre havner figurene på babygymmen rett i ansiktet hvis de henger lavest, ellers må vi regulere høyden på de, hvis han skal sitte i vippestol:)

Skrevet

okey..nå forstår jeg..se babygymmene jeg har har jeg slikt teppe som hører til..

Skrevet

Nå sjekka jeg akkurat, og de figurene ligger i fanget på han i vippestolen, uansett... Så for oss funker det ikke å la han sitte i vippestol.

Men han ligger fint på leketeppet, så er ikke noe problem for oss iallfall.

Skrevet

Jeg har lagt vår baby rett på det tynne babygymunderlaget. Han gulper igjennom alt etter 3 sek, så da må jeg vaske alt under også.

Skrevet

Har babygym med sånn tynn matte under, men jeg legger hele greia på en sånn gymmatte, det blir både mykt nok og varmt nok.

Skrevet

Jeg har kjøpt puslespillmatte somhun ligger på, og så setter jeg babygymmen over. Har fjernet den tynne matta som var fast i gymmen, unyttig var den. Jeg tenker på meg selv når jeg skal ta situps på gulvet, vanvittig vondt å gjøre det på et tynt teppe el... puslespillmatta kosta 149 kr på lekebutikk og er ca 1,5-2 cm tykk. veldig fin, og de garanterte at den var giftfri..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...