Gå til innhold

noen FRISØRER her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tørr hodebunn. Brunt hår. Alltid 2-3 hvite prikker i luggen når jeg ser meg i speilet! Utrolig irriterende...! Å det er mer der det kommer fra. Synes det er flaut.

 

Hvilke produkter kan jeg bruke for å få det bort, for godt??

Tuuuuuuuusen takk for hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke frisør, men har samme problemet. Tåler overhodet ikke billige shampoer fra vanlige butikker, men kjøper shampoo fra frisøren. Hårspray, hårskum, shampoo og balsam med masse parfyme irriterer hodebunnen og gjør at du flasser. Det eneste som hjelper er å investere i en god shampoo fra frisøren.

 

Jeg bruker en fra KMS til sensitiv hodebunn. Den koster 200 kroner flaska, men holder i over 3 mnd. (jeg har skulderlangt hår)

Skrevet

hei jeg er frisør redken har fått en ny sensitiv shampo den er kjempe god eller ville jeg tatt flass shampo til redken.

Skrevet

Tusen takk begge to:-) Vil heller betale noen kroner ekstra for å slippe det tullet....blææææ

Skrevet

redken SOLVE! Denne har hjulpet meg masse mot tørr hodebunn:) brukte denne når jeg hadde psoriasis i hodet også, å det har forsvunnet helt etter jeg begynte på den.

så lukter den veldig behagelig også, og håret blir veldig pent og glansfullt!

 

Skrevet

Frisør her au =)

De fleste frisør leverandører har noe form for sensitiv shampo...

Ole Fyran (som er en veldig kjent hudlege) sverger til Sensitiv shampoen til SP fra wella.

Visst du bruker butikk shampo til vanlig,så kan det være at den er for sterk for deg,at det er grunnen til at du får tørr hodebunn...

Er også lurt å bytte shampo innimellom...

Er uansett mye bedre med frisørprodukter enn butikk produkter,og det er ikke noe dyrere visst du regner på det.

=)

Skrevet

er frisør jeg med å enig med det som er sagt her. man får mye mer igjen for pengene når man kjøper frisør sjampoo, i lengden ihverfall. mannen min er avhengig av SP sin 1.6/sensitive sjampo. de har også sånn vann som man har på i tørt eller bløtt hår som skal være i, å brukes der det klør eller er tørt. men se nøye i hodebunnen, om det er flass: litt større "flak" som er borte etter vask, men som kommer igjen. eller tørr hodebunn som er som et dryss bare, og som er der uansett hvor mange ganger du vasker håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...