Gå til innhold

Teller ned minuttene til første ul....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på UL om en time og gruer og gleder meg fryktelig, alt på en gang. Sitter klar og bare teller ned minuttene... Nå blir det liksom alvor!

Spennende.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du på tidlig UL?

Skrevet

Forstår godt at du er spent! I dag er det to uker til jeg skal til ul, og jeg teller ned dagene...

Hvordan gikk det med deg?

Skrevet

fortell oss hvordan det går da. Jeg skal i morgen og er veldig spent. Skal ha ul tidlig pga risikosvangerskap

Lurer på hvorfor en anonym hele tiden spør om hvorfor folk skal ha tidl UL? Det går igjen i alle ul trådene. Misunnelig fordi du anonym ikke får UL tidlig, eller er du motstander av UL? *bare lurer*

Skrevet

Skjønner du er spent!! Jeg skal ikke før om 1,5 uke, og prøver å ikke tenke så mye på det.....men kommer til å være et nervevrak rett før tror jeg:-)

Håper det gikk bra med deg! (og resten av dere som skal til UL i nærmeste fremtid)

Skrevet

Jeg skal i morgen, er da enten 9 og ei halv uke på vei, eller 10 og ei halv uke.. Så blir greit å få vite om alt er okey.

Lurer på en ting, er det vaginalt når det er så tidlig? Eller vanlig?

Skrevet

vaginalt vil jeg tro. lykke til, jeg skal også i morgen og er spent. Grugleder meg litt

Skrevet

Yippi!

En bitte liten baby på 9 mm med bankende hjerte. Det var deilig å se!!!! Hadde ingen spesiell grunn for å gå på tidlig UL, hadde bare veldig lyst til å se om det var liv der før vi fortalte det til alle. Var på privatklinikk på byporten i Oslo, anbefalles! Kjempefint sted!

Det var innvendig UL, men var ikke særlig ubehagelig. Det var helt klart verdt det når va så på skjermen!

Skrevet

Jeg tror privat ul kan være en fin ting tidlig i svangerskapet. Hvis mor er rolig har barnet det bra!

Skrevet

Til siste anonym.....det er det mest harmoniske noen har skrevet på disse sidene de siste dagene....koselig :o)

Vi gleder oss til vår på mandag :o)

Skrevet

Til Amy_de :o)

Så fantastisk at dere hadde en positiv opplevelse idag, gratulerer med 9mm :o))) og lykke til med resten av de ca 49 cm ;o)

Skrevet

Minni!

Så lenge UL er privat og man betaler for det synes jeg det er greit, men de som på død og liv skal grine seg til offentlig UL fordi de ikke har råd til å gå privat har jeg IKKE respekt for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...