Gå til innhold

SF-Målet i uke 37........? (iiiik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt målte i dag 36!!! iiiik :o

Hva med dere ?

+jeg var gått opp 4 kg på 3 uker!!!!! Herregud, dette skal bli flott ;) Enda 3 uker til termin! ehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt var 34 i går (37+2)...Har gått opp 2.3 kg de siste 3 ukene og er godt fornøyd med det;)

4 kg på 3 uker er da ikke så ille...

Skrevet

Synes selv det er litt mye...har gått opp så mye denne gangen....så håpet det ville roe seg nå i slutten, men neeei....hehe....:)

Joa, er nok fostervann og som gjør magen diger (er jo utforbi det grønne feltet nå!) .....men vet han og er litt stor, det sa de på ul :o

Menmen...heller en kraft kar enn en migmakk ;) Hihihi :))

Du ble fødeklar i dag du ? Kommer etter i morra jeg ;)

Skrevet

Har hørt at det heller er motsatt på slutten jeg da...masse ekstra kilo som bare kaster seg på deg..he he...men er vel veldig individuelt vil jeg tro.

Når var du på siste Ul? Har ikke vært siden uke 23 og da sa de ingenting om babyens størrelse.

Har vært fødeklar et par dager nå;) Velkommen etter i morgen..he he! Spennende dette her. Første gangen for meg da;)

Skrevet

Husker ikke siste ul, men var på 3 stk, uansett er jo ikke noe sikkert ....hører jo de bommer i hytt og pine på vekta så tar det uansett med ei klype salt :)

Din første ja ;) Dette blir min andre, sist fødte jeg 20 dager før tiden, hadde vært greit å født 3 uker før denne gangen oxo....men har ikke noe symptomer på det enda... :/

Blødde i uke 35 sist, så det var jo et teng på ting var i gang, men ikke noe er skjedd enda denne gangen, men han kommer når han er klar :)

=)

Skrevet

jeg hadde også sf-mål på36 i uke 37. Jeg var på ny kontroll i dag og sf-målet var visst det samme nå. Jeg ville ikke bekymret meg så mye over det der. Og ikke det med vekten heller. Så lenge du spiser normalt og ikke får beskjed fra noe helsevesen om at vektøkningen er for dramatisk i forhold til tid, så skal du ikke bekymre deg;)

Skrevet

Mitt var 34 då eg var 37+1. Legen min klaga også litt på vekta... "Ser du har lagt på deg litt mye ja..." Hadde då gått opp 3,5 kg på fem veker (14 kg totalt). Synes ikkje det er så ille eg, men eg bryr meg ikkje så mykje om vekta då...

Skrevet

Ehe....nei, det var jo ikke så mye tosofo! Her er det oppi 21kg nå, men legen har ikke sagt noe om det da, så da regner jeg med det er ingen fare ;)

Slutta egentlig å bry mg om vekt etter uke 33, da kasta jeg inn det hvite håndkleet ;) hihi....startvekta var ikke så stor, regner med det har litt av skyla oxo, for sist gang var utgangspunktet 10kg mer enn denne gangen og da la jeg bare på meg 13kg totalt....så...who cares, det går jo bort etterpå =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...