Gå til innhold

Rier.... nå er jeg lei... :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadds svake rier og murringer i gå kveld, de tok seg ikke opp men vedvarte hele kvelden.

Halv ni i morges satte det i gang igjen regelemssige med ca 10 min mellomrom, noen vonde, andre ikke fullt så vonde. Hadde et par virkelig kraftige, også sluttet de... Jeg er så frustrert at jeg kan grine... er nå 2,5 timer siden forrige ri, ingen baby, bare en sliten kropp...

Jeg har ikke hastverk med å få han ut, men synes det er for ille å gå her i dag ut og dag inn med rier og åpning.... grrrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det er frustrerende ja. Har hatt litt av det samme de siste dagene, og når jeg var inne på sjekk i går pga. lite liv var det bare 1 cm åpning... Ikke mye å rope hurra for :S

Er det din første?

Håper du får noen ordentlige tak snart slik at du får ut den lille:)

Skrevet

Er min andre, fikk konstatert en drøy cm åpning for 8 dager siden, tror det er mer nå, men legen ville ikke sjekke i går... (tror han var redd for å bomme en gang til, etter å ha spådd fødsel i løpet av et par dager for 8 dager siden, hehe)

Skrevet

Oj... da skjønner jeg i allefall at du er utålmodig etter å ha blitt spådd tidlig fødsel:)

Jeg er tredjegangs og da var det vist vanlig med mye av og på :( Men vi får håpe at det er noe virkning i det slik at når det først setter igang så tar det kort tid:)

 

 

Skrevet

Uff jeg vet hvordan du har det, jeg gaar ogsaa her med rier hvert 10 min, tror hele tiden de skal ta seg opp, men neida... Har gaatt i to dager med det naa, ligger vaaken paa natten for de er ganske ubehangelige. Lurer paa hvor lenge man kan gaa saann...?? Dette er mitt tredje svangerskap, jeg hadde det ikke slik de to forrige gangene, da var det igang fra foerste ri.

Skrevet

Jeg har også hatt det sånn i 3 dager nå.. Begynte tidlig på mårran med rier ca hver 30 min og ble kraftigere med 10-12 min mellom hver rie senere på kvelden. Da trodde jeg virkelig at fødselen var igang, for det var jo så vondt. La meg i senga i håp om at det skulle bygge seg opp enda mer,men NEI!! Jeg greide å sove ett par timer og da jeg våkna var det akkurat det samme og sånn har det vært siden. Har vært på sykehuset og fikk vite at jeg hadde bare 1 drøy cm åpning,men at riene jeg har hatt har gjort så jeg har blitt moden.. Jeg er bare så LEI nå etter 3 dager med smerte tak, går ut over psyken å gå sånn å håpe også.Har hatt mange frustrerende utbrudd de siste dagene for å si det sånn :) Terminen er på fredag så han får versegod å komme til da :)

Vi får smøre oss med tålmodighet selv om det er vanskelig ;D

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...