*3barns mamma* Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 hva er prisen på de? har sett noen som heter noe annet men ser helt like ut. er dette en kopi? er de like gode? hva heter de?
Mamman til Tiril Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har bestilt på nettet. Der er di under halv pris. www.taylorshoes.com Di som er kopier er mye stivere og er av en helt annen kvalitet.. Har hørt mange som har hatt begge deler.. di sverger til orgnalen!!!! Og på denne nettsiden kommer di på under 200 kr + porto som er nesten 100 da... men alikevel så er det under halv pris. Og nå er di det eneste jeg går i. Hadde før jeg ble gravid og. Og brukte og på jobb. Nå har jeg et par til å bruke ute og et inne
-spent- Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har kjøpt meg crocs, og det var et bra kjøp!!! De kosta 498,- De er utrolig gode. Går ikke med annet om dagen:) Også er de breie, passer bra når man har hovne bein, hehe. Det er noen som ser like ut ja, har ikke prøvd de jeg, men de ser ikke like gode ut..Helt sikkert ikke bra kvalitet.
spindel med spire :) Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Jeg også har crocs, betalte 500 for dem. Egentlig skjønner jeg ikke hva som er greia med dem, for syns ikke de er SÅ gode å gå i.. skulle let ha klart å finne noen til same prisen som er bedre å gå i! Men hade hørt så mye bra om dem, og så er de litt kjekke når man er gravid, er jo bare å smette de på seg, treger liksom ikke å bøye seg ned og knyte og hele pakka.
endaeintrønder Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har 2 par,...bestilte som hun over hos taylorshoes.com kjempegod service og rask levering,pluss BILLIG!Har også kjøpt 2 par til gutongen og gubben:) Syns de er kjempegode å ha på,og er ganske kule til dongeri da!Du må betale litt toll når du får de på posten da,men da jeg kjøpte kun 2 par,kom tollen seg på 150 kr bare..utrolig masse farger og div modeller å velge i på den siden,til og med støvler;)
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 De koster rund 500kr og kopi rundt 200kr. Kan ikke bruke mine blir så voldsom elektrisk av de. Alt jeg tar i smeller, till og med sambo har fått 'seg noen reale støt.....
elly belly Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Crocs er de mest ufeminine skoene jeg vet om. Er kun to store klumper med farget gummi i mine øyne... Men for all del, smaken er som baken. )
endaeintrønder Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 Ja man føler seg jo kjempefeminin med føtter så svære som dasslokk også da,hehe Utrolig gode sko ihvertfall..
-spent- Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 Så er det ikke alle som tenker på hvordan de ser ut da, bare de er behagelig å bruke. Og de er KNALLgode:)
elly belly Skrevet 30. mai 2007 #11 Skrevet 30. mai 2007 Hehe, jeg har hovne ben selv for tiden og da er det i hvert fall viktig å føle seg vel. Med crocs ser jo bena ut som Micke Mus...
-spent- Skrevet 30. mai 2007 #12 Skrevet 30. mai 2007 hehe.. Må da være bedre å gå med sko som er gode og breie nok, enn å gå i trange, smale sko??!!
Mamman til Tiril Skrevet 30. mai 2007 #15 Skrevet 30. mai 2007 Må ikke betale toll hvis du bare bestiller 1 par. For da er skoa under 200 kr. Portoen blir ikke medregna i tollprisen.
♥Rime♥ Skrevet 30. mai 2007 #16 Skrevet 30. mai 2007 Synes også crocs er utrolig stygge, men nå har jeg bestemt meg for å kjøpe, hehe. Er sikkert glad for det i sommer Men hvilken str skal jeg ha? Jeg bruker 37 i vanlige sko. forstår ikke de str de har her på denne siden.. noen som kan hjelpe?
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 30. mai 2007 #17 Skrevet 30. mai 2007 trykk et heftestift i de i sålen, da skal det bli borte har jeg hørt!! )
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 30. mai 2007 #18 Skrevet 30. mai 2007 jeppjeg har dem å bryr meg ikke om di er stygge...er en lettelse for legger å rygg å under foten etter jeg begynte å bruke dem så det var vel verdt pengene...jeg ga 389 for dem...dette er ikke kopi men di ekta.....
VinterSol+2 Skrevet 30. mai 2007 #19 Skrevet 30. mai 2007 jeg har to par, kjøpt i japan:) Jeg var veldig skeptisk, for jeg syns de så stygge og ikke komfortable ut, men de er jo veldig gode å gå med, og gjør underverker med vann i bena! Får i gang sirkulasjonen! Har et grått par og et svart par da, så de skriker ikke så voldsomt. ser nestne ut som et par tresko, lissom.
-spent- Skrevet 30. mai 2007 #20 Skrevet 30. mai 2007 str 5 er 38. da må du sikkert ha str 4. Det står to tall der, men følg den som står til venstre. (eks. 5 | 7), om du skjønner..
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 30. mai 2007 #21 Skrevet 30. mai 2007 Jepp, bestilte fra www.taylorshoes.com Husker ikke helt hva jeg betalte, men de ble billigere enn i butikken.
Yoggy ; ) Skrevet 30. mai 2007 #23 Skrevet 30. mai 2007 Jag køpte fra Taylorshoes..KANON goa...går inte i andra om dagen..men de er ju inte så fina nej, men det ger jag blanka F i..kjenner att kroppen har gott av dem, go demping nu når man er 10kg tyngre.. Så løp å kjøp!!!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #24 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har prøvd crocs, men synes Holey Soles er mykere og bedre, også litt smalere i modellen (samme pris tror jeg). Men nå har jeg oppdaget Cloggens. Fantastiske! Smalere, mykere, mer feminine. De finnes i ensfarget og med et stilig mønster i ulike farger. I tillegg har de en fuktabsorberende såle som kan taes ut og vaskes. Vi bruker de på jobben, tannlegekontor. Mindre statiske også. Koster ca 300,- på XXL sport. Etter at jeg fikk bekkenløsning har jeg ikke gått i annet. Anbefales!
bebspus Skrevet 30. mai 2007 #25 Skrevet 30. mai 2007 jeg synes i utgangspunktet crocs, og alle etterligninger, er så stygge at de er litt morsomme. dessuten er den mest vanlige modellen i norge (cayman) temmelig bred for foten min. nå har det seg sånn at jeg kjenner en som importerer originalen, og jeg fortalte han om det. da anbefalte han den 'feminine' modellen som de har begynt å selge også i norge nå: mary jane. han har forært meg et par av dem i rødt, og jeg må innrømme at jeg liker de godt. veldig behagelig nå når jeg er høygravid. men det får holde til hjemmebruk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå