Gå til innhold

Er stripping/tøying alltid vondt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har opplevd dette. Synes alle at det var veldig vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

puffer

Skrevet

Har ikke opplevd dette selv, men spurt flere, og fått inntrykk av at jo mer moden man er fra før, jo mindre vondt, og motsatt:)

Skrevet

Ja, det var DRIT vondt!!!

Skrevet

Ja, det var fryktelig vondt, men så skal det også sies at fødselen startet i løpet av et halvt døgn etterpå, så jeg mener det var verdt det.. ;)

Skrevet

Hjelp! Skal kanskje gjør det i morra og nu gruva æ!!! iiiik

Skrevet

Jeg fikk en ministripping av jordmor på termindagen min som var en fredag. Hun var veldig forsiktig, ville ikke gjøre det 100%. Det var bare ubehagelig, ikke veldig vondt. Vannet gikk søndag kveld og mandag formiddag var Mia født.

Jeg kommer til å gjøre det igjen hvis jeg går på overtid. Alle sier det er vedt smerten. Og vondt kommer jo fødselen til å gjøre uansett. Det er bare noe vi må gjennom og som de fleste av oss fikser utmerket bra.

Skrevet

Ble strippa 3 ganger sist og jeg syns ikke det var vondt. Ikke funka det for å sette i gang fødselen heller. Ble 5 dager etter siste stripping og da var jeg 10 dager over.

Skrevet

JA! men det er vært det..........

Skrevet

Har blitt strippet 10 ganger tror jeg, og min erfaring er at det ikke er vondt. Det er jo fort gjort, da, snakk om minutt(er).

Skrevet

har blitt gjort med meg to ganger. ikke vondt, men ubehagelig

Skrevet

hei amilde!!!

bare lurte, men hvorfor skal du kanskje strippes i morgen??

tenkte jeg skulle spørre jm om å gjøre det på meg i morgen nemmelig

(hun sjekket meg forrige torsdag, og var da moden med åpning, så tenkte jeg "må jo få lov til å spørre" )

håper hun vil!!

Skrevet

Hei tjukkebollafeita

Jeg skal på vekstestimering i morgen. Jeg spurte jordmor hva de gjorde hvis han viste seg å være veldig stor nå. Da sa hun at de muligens ville strippe/tøye litt for å sette igang. På en måte håper jeg det, på en annen måte håper jeg at han er normalt stor og at alt kan gå som normalt. Er veldig spent på hva de sier. Tror nesten ikke jeg får sove i natt.. Lykke til i morra! :-)

Skrevet

takk takk, og lykke til selv du!! :))

hehe, ja blir jo litt spendt ja:)

har du høye sf- mål da eller? siden du skal på estimering?

jenta mi var 4240g da hun kom 3dgr før termin sist, så jeg rekner liksom med stor baby denne gangen også da...

forige torsdag hadde jeg sf-mål på 37 (var da 38+2..?) -tror jeg jeg var

i dag er jeg vel 39+0 eller 39+1... litt usikker- skal jo til jm igjen imårra, måler meg vel igjen da---

Skrevet

Målet hadde økt med 4 cm på to uker. Ligger nå på 39... Må få høre hvordan det går md deg i dag.

Skrevet

ja sitter å gru-gleder meg til jm timen . den er ikke før kl 13.00 idag, lenge å vente.....

siden det var 2 cm åpning forrige torsdag, og jeg har hatt masse kynnere- tullete blodtrykk (både høyt og lavt)

--- og klarte å tryne i trappa igår, så jeg bare såvidt klarer å gå.....

ja, da håper jeg hun synest "synd" nok i meg, til at hun vil hjelpe meg igang...

(håper hun vil, og jeg håper det kommer til å funke...)

du også amilde, må oppdatere etterhvert!! :))

Skrevet

Synes ikke det var spesielt vondt. Litt lettere mensubehag kunne det minne om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...