Gå til innhold

skal dere lammeskinn eller vognpose i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurdere å kjøpe vognpose, men kan virke mer konfortabel for bebyen med lammeskinn og dyre..usikker på hva jeg skal kjøpe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:)

Jeg skal kjøpe lammeskinn (merinoull) og ha i bunnen oppå madrassen i vogna og termo/dundyne rundt bebisen.

Men meningene er mange så her tror eg du må gå etter magefølelsen og hva du selv har lyst til å bruke:)

Jeg har bestilt meg en emmaljunga edge duo vogn så bebisen vil ligge dypt nede i bagen. Noen vogner er jo mer "åpne" så det også spiller vel inn på hva du velger:)

Skrevet

Ja takk begge deler.

Til storebror hadde vi teutonias lammeskinnspose (finnes helt sikkert tilsvarende i andre merker også). Den kan deles i topp og bunn slik at den kan brukes enten som hel pose (på vinteren) eller bare som lammeskinn i bunnen + dyne/teppe når det ikke er så kaldt.

Skrevet

Jeg har kjøpt lammeskinnspose på babybest, kostet 999kr... Den virker kjempedeilig:)

Skrevet

ja takk, begge deler sier jeg også:)

Lammeskinnsposer fås i mange varianter og typer, og vi har vært veldig fornøyd med vår. Kjempekjekt at de kan deles opp slik at en også kan bruke den som teppe og underlag. Du får kjøpt poser som kan vaskes i maskinen, og det synes jeg var smart. da slipper en å bruke mange penger på rens hvis en får flekker på den.

Skrevet

Vi hadde lammeskinnspose med førstemann. Var heldige å få låne en. Den hadde ligget på loftet i 25 år (var brukt til kusiner på min alder), men etter rens var den kjempeflott. Er veldig tilhenger av naturmaterialer og spesielt ull. Ull regulerer varmen perfekt.

Denne gangen har vi fått låne en voksi-pose.

Skrevet

Det kommer jo litt an på årstiden du får barnet på.

Jeg skal selv ha i november og kommer da til å bruke voksipose til babyen, siden en pose omslutter barnet så bra i forhold til lammeskinn og dyne på vinterstid. Sistnevnte har jeg for øvrig brukt med stor suksess på vår/sommer/høst, men ikke til vinterbruk - da synes jeg det er pose som gjelder.

Jeg ville kjøpt begge deler :-)

Skrevet

Enig med deg Baby s'il vous plâit :D

Skrevet

Her blir det en 40 år gammel lammeskinn pose (etter broren min). Den har vært brukt av mange iløpet av disse 40 årene men ser omtrent like fin ut :-))

Skrevet

Jeg har kjøpt lammeskinnpose til vår kommende baby. Vi venter barn i oktober og siden det da går mot vinter syns jeg det var det rette valget. De sies dessuten at lammeskinn skal være varmeregulerende. :)

Skrevet

Vi skal ha teutonias helårspose. Har hatt voksiposer de andre gangene, men nå får vi to, og baggene er vel litt mindre enn de vanlige.

Har vært veeeldig fornøyd med å bruke pose!!!

Skrevet

Jeg holder på å lage en skinnpose (håååper det blir plass for den i vognbagen!) Jeg har kjøpt en vogndyne også, så jeg kan bruke den når det ikke er så kaldt. Har tenkt å kjøpe lammeskinn å legge under da :)

Skrevet

Jeg skal ha lammeskinnspose fordi jeg får min på vintern:)

Skrevet

Kjøpte en merinoullpose på foreldre og barn messa i dag jeg :)

Der kan hele den øverste delen taes av, så den kan brukes bare i bunnen som skinn hvis vi heller ønsker det. Koster vel 995 egentlig på www.goingen.no , men var heldige og fikk den til 500 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...