Regnbuemor til 2 Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hun ga meg dobbel dose nåler. Gravde og greier, er helt uttafor jeg nå. Håper virkelig det er verdt det asså. Ho rådet meg til å begynne med bringebærblad, så da kjøpte jeg det da. Jeg som for litt siden mente at babyen kommer når den er klar. Jeg skal IKKE stresse med bringebær og kanel, og alt det der. Ha, ha, ha. Nå har jeg lagd meg en god kopp kanel te, med en pose bgingebærblad te. Drysset på ekstra kanel. Spist en lefse med masse kanel, og svelget to kapsler med bringebærblad. Nå skal det modnes her ja. Her skal det virkelig legges til rette for fødsel ved fullmånen. Atte gåran å bli så leeeeeiiiiiii :/
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Skjønner deg godt. Jeg sa akkurat det samme, og nå er jeg så utålmodig og prøver både det ene og det andre.. Håper de kommer snart, de små gulla våre :-) HVor kjøpte du bringebærbladte?? Kan jeg kjøpe det på apoteket tror du??
jordbærsjokolade Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Æsj, jeg var på modningsakupunktur for 2 gang i går jeg. Gjorde skikkelig vondt. Helt skjelven resten av dagen, og babyen i magen var helt spinnvill resten av kvelden. Håper fødselen starter snart sånn at jeg slipper en runde til med akupunktur!
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Jeg tror seriøst det holder på å klikke for meg:-((( Er så lei av å bli lurt og så lei av å ha vondt osv osv osv at jeg vil spy... Skal tilbake til akupunktøren i morgen jeg da, men bare tanken på at jeg ikke har født innen i morgen ettermiddag, er nok til å få meg til å deppe og fortvile faktisk. Frynsete er bare forbokstavene i dag:-((( Det er tydeligvis grenser for hvor lenge jeg psykisk klarer å takle å ha det for jæ.... fysisk. Den grensa er kommet veldig nær nå- men huff, det hjelper ikke å tenke slik heller! Jeg MÅ ikke gjøre dette enda værre ved å synke ned i svarte hull...*Leter desperat etter bedre humør* Tror jeg går og legger meg litt jeg:-)
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 He he går i bringebærblad kapsler her å Begynner å bli rimelig lei selv nå ja!!!
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 ChriVil: Du får kjøpt det på helsekosten, men kapslar skal visst vere meir effektivt (viss du ikkje er glad i å drikke tre-fire koppar te om dagen) Eg held på å bake kanelkake (litt improvisert oppskrift) - tenkte det var greit å berre få trykka inn kanelen her og der *hehe* Men eg stressar absolutt ikkje med å få ut chiquitin, har det høveleg bra med å vere gravid framleis *hehe* Og eg har byrja kjenne kynnarar for første gong (tidlegare har eg berre kjent det viss eg har holdt handa på magen), og masse mensmurringar og vondt i magen i dag tidleg. Så ting går jo rette vegen i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå