Gå til innhold

Skravetråd


Tigerlilly84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, damer! har dere hatt en fin dag til nå?

Jeg har vært så utrolig trøtt i dag! Skal liksom lese til eksamen, men har for det meste bare døst... Kvalm er jeg også.. Skulle nesten tro jeg var gravid;)

Har vært litt varierende form på meg siste uka, egentlig ganske bra i går og mandag, men sånn er det vel, at det varierer en del.

 

Hvordan er det med dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!!!

Jeg er ei jente på 30 år, og har foreløpig termin 1. januar =) altså jeg er i uke 9+3.

Vi venter barn nr. to, har ei jente på 15 mnd fra før av.

Jeg er ekstremt trøtt for tida, og har vært småkvalm litt av og på. Har vel også lagt på meg et par kilo allerede... matlysten er det ihvertfall ingenting å si på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg er gravid i 8 uke,dvs 7+6.Er gravid for første gang,er glad og nervøs på samme gang.Er redd for at det skal gå galt,men jeg tenker jo at for hver dag som går er sjansen for at det skal gå bra større og større.Heldigvis har jeg ikke hatt noen blødninger heller.Jeg skal på tidlig ultralyd 26 juni.Da er jeg i 12 uke.Gleder og gruer meg til det.

 

Er mye trett for tiden.Litt kvalm også.Jeg tar det med godt humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har antakelig termin 27 januar. Er gravid for aller første gang i en alder av 30 år og håper virkelig at alt går bra. Jeg har PCOS og vi har prøvd i ett og halvt år nå da det endelig klaffa etter er pergotime kur. Har heller ikke hatt noen blødninger heldigvis. Skal til gynokolog neste onsdag og venter med spenning på hva han sier. Har bare fortalt det til foreldrene våre enda. Lyst til å vente til etter legebesøket ihvertfall før søsken får vite noe, venner og resten av verden må vente enda en stund.

 

Jeg er ikke så veldig plaget med kvalme og sånn enda. Har hatt litt mensmurringer men de har begynt å gi seg. Men kjenner godt at magen driver å strekker seg det stikker og styrer på neddi der. Jobber i barnehage og merker at det gjør litt vondt når jeg løfter på de litt tyngre barna. Ellers er jeg trøtt og sliten om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen :)

 

Endelig klaffa det for oss :) er 6+2 gått nå. Foreløbig termin 27. januar Formen er bra,skal ikke klage. Litt trett og sliten når kvelden nermer seg,men da er det bare og slappe av og kose seg.

 

Ser at det er mange her som skal til første legetime før uke 12. Er det vanlig,eller er det visst det er noe "ekstra" som skal sjekkes. Fikk beskjed av legen at jeg måtte vente til da.. vil gjerne til kontroll så fort som mulig jeg da :)

 

Er 7 år siden sist jeg gikk gravid,så ting forandrer seg vel. (huff,nå følte jeg meg gammel) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å kunen prate om litt annet enn ma og skumle ting. skal til legen for å få henvisning til tidlig UL i dag.

Så sitter bare å venter på lege timen. kjedelig ;S

Blir uansett spennende å se hvordan det går med oss framover :)))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg føler med dere som har opplevd MA eller SP!! Viktig og få sjekka spesiellt med ultralyd. Håper virkelig at det går bra for dere! :)

 

Hvordan er formen ellers? Tror det må være mer en en på gang her,den kanonkula som står rett ut! Håpløst og skjule,så jeg har vurdert og medele familien nyheten ganske snart,litt tidlig, men de vil oppdage det snart uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+1 i dag, og var hos legen forrige uke. Skal til ultralyd 19 juni. Grunnen til det er at jeg ble gravid med kunstig befrukning. Det blir spennende med UL, for de satte inn to egg. Mulig tvillinger...! håper det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er sjansen for tvillinger stor! :) Blir dobbel lykke det vet du :)

Faren til samboer er tvilling,men er det ikke 2 el 3 generasjon som har størst sjanse for å få tvillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Det høres ut som vi har det på omtrent samme måten de fleste av oss....trøtte og litt kvalme som går av og på... :-)

Min erfaring angående første legekontroll er at den finner sted i uke 10. Ultralyd er etter planen bare i uke 18. Men flere og flere får ekstra sjekker og og ultralyder før disse fordi de er bekymret eller rett og slett bare vil være mer sikre på at ting er som de skal. :-)

Jeg tror jeg skal klare med med UL i uke 18 bare, pluss at jeg sikkert får en litt senere også, for å estimere vekta på ungen (rundt uke 32 tenker jeg). Har nemlig fått veldig store barn, særlig siste gangen....(det ligger til familien og har gått helt fint altså, men hvis vekta skal øke enda like mye til unge nr 3 som den gjorde fra 1 til 2 så kan jeg muligens få problemer... ) Hadde vært gøy med tvillinger, men det er nok ikke så stor sjanse for det her....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...