Snappie Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har lagt meg til en uvane den siste uken at når jeg går på do midt på natten, får jeg ikke sove igjen selv om jeg prøver å våkne så lite som mulig. Så begynner vesla å romstere. Så blir jeg sulten og må rett og slett stå opp for å spise litt for ellers ligger jeg bare å kjenner på sulten. Så etter litt mat så tar vesla helt av... Men jeg sovner til slutt. Tar ca. 1 time tilsammen. Er ikke dette å lage seg en dårlig vane i forholdt til når babyen kommer? At hun vil følge min dårlige vane med å våkne midt på natten og være i full vigør? Hva skal jeg evt. spise som er mettende og ikke inneholder for mye stoffer som gjør henne så aktiv?
Lisa81 blittmamma! Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Hmm, fikk en ide på det der.. jeg prøver selv å ikke spise på kvelden, men er man sulten så er man sulten! Det er viktig å unngå for mye karbohydrater og sukker.Tenkte jeg skulle lage en type grønnsaksuppe i uka, som jeg kan ta en skål av på kvelden. Det er så mange typer å lage, og det er jo så sunt! med biter av grsaker, eller jevna tykke supper..bare ikke posesuppe..Det er ekstreme mengder salt osv i de som vi ikke har godt av..Det skal ihvertfall jeg gjøre. Lykke til Snappie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå