Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 har allerede vann i kroppen. Må bare spørre her: Er dette normalt? Noen som har hatt det slik?
Christina&Odin André Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 hodepinen hvertfall er ganske vanlig:) når d gjelder vann i kroppen er dette, som alt annet veldig individuelt... tror ikke d er noe galt fordi.. så lenge hodepinen holder seg lett, som du sier så tror jeg ikke det er så mye å gjøre med d.. mn ta en telefon til legen din du, og fortell at du har vann i kroppen, og sliter med hodepine, så har hun/han svar:) selv om jeg tviler på at det er noe galt, så får du hvertfall roet dine egne tanker:)
StineMor_2007_ Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 hei.. jeg er i uke 21+1 i dag.. jeg har vært plaget med hodepine siden uke 11...har ike gått over enda.. men legen sier det kommer av stress... men du burde snakke med lege om det=)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Tusen takk for svar Dere har nok rett, det er sikkert ikke noe galt. Jeg er nok bare i overkant bekymret da jeg har mistet 2 ganger i uke 11-12 før. Skal til legen på fredag, så jeg hører med han da tenker jeg
Kanskjenr2? Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har hatt en del lett hodepine. Og har lest i boka mi at det er ganske vanlig å ha vondt i hode. Og siden vi prater om det, er det noen som vet om andre hodepinetabletter enn paracet og ibux? Har hørt at gravide ikke skal ta ibux og jeg kaster opp av paracet....
Pinny og lillegutt Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Tror ikke det at du har vann i kroppen er unormalt, som en annen skrev.. alt er så inviduelt. Moren min hadde vann i kroppen når hun gikk med meg tilogmed før hun visste at hun var gravid. Var legen som bemerket det da hun var der for noe annet og da tok de en test. Vips, så visste hun om meg
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Har hatt konstant (nesten) hodepine hele tiden, er nå 17 uker.. Fant ut at det kom av bl.a. veldig lavt blodtrykk...
storkenerpåvei. Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 ikke for å vere hysterisk..det er sikkert ikke noe galt..men hodepine.blodtrykk osv er også noen av tegnene på svangerskapsforgiftning...
elimor Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 Lavt blodtrykk kan gjøre at man får lettere hodepine. Det eneste rådet jeg fikk fra lege/jordmor var å drikke mye vann. Det er høyt blodtrykk som er tegn på svangerskapsforgiftning, noe som er svært uvanlig i 12. uke.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 hadde masse hodepine helt til jeg fikk hjelp av en akupunktør...da hadde jeg prøvd tabletter som ikke hjalp,men dette hjalp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå