ninen Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Det er vel viktig at de er store og myke? Ser at utvalget er dårlig på vanlig matbutikk. Må man på apotek eller? Noen som har anbefalinger?
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Europris har faktisk store myke bind. Man kan blø en del etter fødselen og da er det godt å ha noe som er stort..
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Hvis du blør mye eller er sår kan du bruke nattbind. Men kjøp den tykke typen.
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Av erfaring er de mange ganger ikke tykke nok hehe, men det er jo som sagt forskjellig fra person til person..
frodig Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har pleid å bruke 2 stk nattbind med vinger. Dusjer og føner og skifter ofte bind den første tiden. Kjekt med dusjhode som rekker ned i do, slik at man kan dusje hver gang man er på do.
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 For min del var Alwyas nattbind midt i blinken da jeg kom hjem igjen de to andre gangene :-) På sykehuset brukte jeg derimot "bleiene", nettingstrusene og de svære bindene de har der, men blødninger fortar seg vel som oftest fort, masse de første dagene så mindre og mindre.
Audacious Angel Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Libress sine tykke nattbind var kjempe fine. Deilig med noe mykt å sitte på!!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Knabb med noen av de store du får på sykehuset ! Ta med et par til de første dagene. Får ikke kjøpt like tykke og gode.
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 Eg har fått nokre pakkar med sånne digre Saba-bind frå mamma (ho treng dei jo ikkje lengre no som ho er ferdig med overgangsalderen) - ser ikkje for meg at eg skal klare sånne gummiaktige Alwaysbind kombinert med sårt underliv. Då vil eg heller gå med litt klumpete, men mjuke, bind...
futte (tm) Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 Jeg kommer til å kjøpe med meg en pakke Tena lady og ha på sykehuset. Bindene jeg fikk der var ikke så store og jeg blødde utenfor hele tiden. Etter et par dager går jeg over til Libresse Goodnight(er det ikke det de heter da?) og etter et par dager til er det vanlige always med vinger. Hvertfall hvis det blir samme forløpet som ved sist fødsel.
roru Skrevet 30. mai 2007 #11 Skrevet 30. mai 2007 Liberesse Goodnight den tykkeste, mørk blå pakning. Vi får kjøpt den på Joker her, vanskelig å finne på de andre butikkene her i området. Det bindet kan du stole på, langt, bredt og mykt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå