<3..snart3barnsmor..<3 Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Har vært å sett inne her for å få tips til hva man skal pakke den baggen for å ha med til sykehuset. Og nå husker jeg ikke hvor den sida var.. Kan noen hjelpe meg.. hehe=)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 playstatioen, stringtruser, sitroner, badeball, solbriller og pass, en kurv å ha ungen i på vei hjem, varm dress til babyen hvis du skal føde i sommer og 2 pakker is
Nina-med passasjer Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 haha!! pakk det du trenger. F.eks. joggebukser. t-sjorter, mange truser. shampo/balsam.toalettmappa di.mobilader.henteklær til bebin .også er det jo ikke noe i veien for at pappan kan ta med noe hvis det mangler noe.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Syns denne til Tosofo + Chiquitin var fin, så jeg har herved stjålet den til deg:) BARSELSBAG: joggebukse ammebh + innlegg singlet, ammetopp flipflops nettingtruser + nokre vanlege truser sokkar shampoo+såpe tannbørste+tannkrem bodylotion deodorant brystvortekrem bind (sånne store Saba-bind, dei er mjukare enn libresse/always *grøss* plastikk+sårt underliv høyres helvete ut for meg) lader til mobil og fotoapparat notisbok+penn hentesett til chiquitin (babyen) (body, genser, jakke, hue og ullteppet eg har strikka) FØDEBAG: sportsdrikke kjeks eller bollar oppskoren frukt (?) matpakke+drikke til meksikanaren (eller gubben, da:) vannflaske med sportstut mobil kamera mp3 telefonkort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå