*Vetlis* Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hvordan går det med dere? Har dere fått dem tilbake eller? Har dere blitt beroliget på andre måter? Må spørre, for alle skriver at de er bekymret, men får liksom ikke med meg om det går bra eller ikke?
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Jeg hadde en MA i januar. Er nå gravid igjen,11uker på vei. Var sikker på at jeg hadde mistet denne gangen også fordi jeg ikke følte meg gravid og hadde mistet ømheten i brystene. Men idag var jeg på tidlig utralyd og fikk se babyen bevege seg masse inni magen:)
*Vetlis* Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 Å så bra da :-) Det er godt vi kan høre om sånne tilfeller også, for da vet vi at det kan gå bra også :-)
mamma til 2 små:=) Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Å så kjekt da:=) beveger di seg så tidlig?å nå gleder jeg meg hehe!!! Er 6 uker
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Beveget seg kjempe masse inni der:) Var helt utrolig å se:) Merkelig når jeg ikke har fått mage i det hele tatt, så jeg kunne ikke tro d:)
Teltpluggen Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Jeg så reka mi bevege seg da jeg var nesten 10 uker på vei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå