Gå til innhold

Forstoppelse...........................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om Pursennid er farlig å ta når man er gravid?? Farlig for babyen tenker jeg på... Har sånn forstoppelse, og har de tablettene i hus...hadde vært deilig å slippe å måtte dra ut og kjøpe noe annet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fler som sliter med forstoppelse...huff..vet ikke noe om de tabelettene,men du kan gå inn på nette å søke i felleskatalogen.da får du svar...selv har jeg prøvd micro,men det ble ingen suksse forå si det sånn..

Skrevet

Takk:) Står at det ikke er vist noe farlig med bruk i graviditet...så da prøver jeg en sånn.....

Skrevet

Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Risiko ved bruk under graviditet vurderes som liten. Overgang i morsmelk: Går over. Ved terapeutiske doser vurderes risiko for påvirkning av barnet som liten.

Skrevet

Skal være litt forsiktig, spørs hvor lang du har kommet .En kraftig tømming kan starte riene, kanskje lurt å prøve natur metodene først, svisker , kiwi ha jeg hørt skal funke, bannan ikke grønne for det virker omvendt , gjør faktisk susen å gå litt også og drikke mye vann.

Lykke til

Skrevet

Er klar til fødsel når som helst, så gjør ikke noe om riene starter... Vet man skal være forsiktig, men er så pain å være så forstoppet..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...