lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 i dag sto det,du har -2dager igjen til termin..hm,så nå skal altså babyen krympes igjen..nei det blir ingen baby på deg,du må nok gå tre nye trimester...lei av å vente ,jeg? nope...
Turid Laila Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Jepp nå må du gå tre nye trimester, og magen vil bli mindre og mindre for hver dag, så må dere kose dere på nytt for å få vokse-effekten igjen hihi
@nita+Sebastian Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 He he, skjønner akkurat hva du mener. Her står det - 5. Skulle vært hos jordmor kl 11, men det ble utsatt. Hun ringer meg i ettermiddag for å avtale ny tid ( Hadde håpet på litt stripping i dag jeg, men da ser vel det dårlig ut.
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2007 jeg går ikke til jordmor,så det blir ingen stripping på meg...så her er det bare å vente..håper du får time i morgen da,det er fælt å gå rundt å vente..legger liksom alt håp i jordmor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå