hege31 desember baby.har født. Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 i dag var jeg på kontroll hos legen. alt stod bra til. og fikk høre hjertelyden. den var sterk og fin sa hun.det var spesielt å høre hjrtelyden. er 12+3 i dag.
line_n & sara Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 da var du heldig! det er ikke vanlig å få høre hjertelyden hos legen så tidlig!! lykke til videre!
mor til Tordenskjold +ny spire Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 så kjekt! alltid spennende å høre hjertelyden og du var heldig som fikk høre den så tidlig. nå har du bare mer og mer spennede å se frem til, ul, spark og alt som hører med. lykke til videre!
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Har hørt hjertelyd jeg og :-) Fikk låne et apparat så jeg kan høre hjemme. Hørte for første gang på mandag. Da 14+0. Heeeelt fantastisk. I går er jeg sikker på at jeg kjente første spark også. Herlig :-)
hege31 desember baby.har født. Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 ja var heldig som kunne høre den så tidlig. det var gøy. synes jeg har kjent litt bevegelse allerede jeg. blir spennende fremover nå.
elimor Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Så morsomt å lese! Jeg er også 12+3 i dag, og var hos jordmor i dag og fikk høre hjertelyden. Det var veldig betryggende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå