Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Så jeg fikk komme en kjapp tur til jordmor. Heldigvis var der hjertelyd på 127-140 slag :) Føler meg ikke så gravid lengre, og ikke kjenner jeg noe heller...er i uke 16+0 nå. Derfor ble jeg redd, er så lei av å være bekymret men sånn er det vel bare..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at alt er bra da!! Jeg følte akkurat som deg fra uke 15 ca, føler meg absolutt ikke gravid, er fullstendig symptomfri, men har jo lest at det ikke er uvanlig for de neste par mnd av svangerskapet, så jeg regner med at alt er som det skal og nyter det å føle meg i kjempeform :o)

Jeg er 17+4 nå og og merker jo at magen vokser litt for tiden, så da tar jeg det som et sunnhetstegn. Blir godt å kjenne litt liv, så har man ihvertfall det å gå etter.

 

Lykke til og kos deg!

Skrevet

Det er vanlig at graviditetssymptomene avtar utover etter uke 12.

Hos meg så var kvalme og oppkast daglig fra uke 5 til uke 16...og da jeg begynte å føle meg bedre, var det skummelt........

(Jeg har også vært hos jordmor og hørt hjerteslag pga redsel ;))

De sier at beste tiden for gravide er i mellom-trimesteret, altså 4,5 og 6 måned. Kos deg du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...