~~DoraDora~~ Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 ... gå inn på mine,dine og våre barn på Barnimagen sidene, og les hva ei 15 år gammel jente har skrevet. Innlegget heter noe som "jeg er også noens stebarn...)Kjempe lærerikt innlegg. Stakkars jente! Hun er nok ikke alene om å ha det sånn...
ostekaka Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Har lest det, og tviler på at den som har skrevet det, er akkurat det hun/han gir seg ut for. Jeg tror det er en stemors observasjoner, men selvsagt er det mulig jeg er feil :-)
~~DoraDora~~ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 Ja det kan jo hende, men uansett så er det nok noen like historier som er sanne. Desverre:(
Travelmor Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har to ungdommer i huset og er enig med deg. Det slo meg at dette ikke er språket til en tenåring.
ana baroma Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Godt det ikke bare er meg som synes dette var vel reflektert og modent skrevet til at hun er bare 15 år. Men man skal vel aldri si aldri:)
*-* Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 ja, ble mer og mer usikker på denne femtenåringen utover innleggene, særlig når ord som 'dersom' og sånt begynte å dukke opp. Virker litt søkt det hele. Og litt merkelig å gi så tydelig beskjed om at hun aldri ville komme tilbake fordi dette var den eneste dagen hun var hjemme fra skolen med tilgang til stemors pc - så datakyndig og moden som hun må være har hun sikkert andre pc'er hun kan bruke... Men klart som TanteBassa sier, man vet jo aldri. Det fine er jo at hvis dette virkelig er en femtenåring så får hun forhåpentligvis ordnet opp i dette, reflektert og sterk som hun er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå